Hoppa till innehåll

Meddelande, Kan Man Lita På Den?


shoobree

Rekommendera inlägg

Hej! Loggade precis in på MSN och fick ett offline meddelande vid emailet: [email protected]

 

Såhär skrev dom: Windows Live Messenger Service-personalen säger:

Viktigt servicemeddelande: Som en del av en systemuppgradering måste du ändra din e-postadress till att fortsätta logga in på Windows Live Messenger Service.

 

För att försäkra dig om att din åtkomst inte är blockerad och för mer information, gå till http://support.microsoft.com/gp/Messenger/sv

 

Är det nån som försöker lura mig?

 

EDIT: Vet inte varför det blev 2 trådar.

Redigerat av XzamX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara sluddrat igenom texten på sidan. Det verkar som om dom ska försöka få folk att gå över till live.

Jag förmodar att alla som fått meddelandet sitter med en hotmail adress och alla som inte fått meddelandet sitter med en live adress. Själv har jag inte fått nått meddelande och sitter med en live adress. Men kan logga in med min hotmail och se om jag får något där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu när jag loggar in på Hotmail blir det fel, är detta på grund av någon uppdatering?

 

Det fungerar dock att logga in på MSN.

 

Så, nu fungerar båda. Måste ha varit något temporärt fel.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...