Hoppa till innehåll

Ipred Lagen

FarligKorv

IPREDLAGEN  

47 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst RySs3N

Tycker ipred lagen är meningslös kommer fortsätta ladda ner men inte lika mycket som förr. 360xbox Det spelar ingen roll hur mycket du laddar ner för du laddar fortfarande ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Ja, Nej.

Jag laddar ner kanske 1/2 filmer /tv-avsnitt per vecka, om ens så mycket, därför ser jag min chans att bli tagen som liten, för jag lägger inte upp eller något. De mindre bovarna behöver dem inte bry sig om, och med musiken som laddas ner och artisterna gör ramaskri över det är bullshit. Artisterna bör vara glada för att nån gillar det, och vill ha det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ipred lagen är meningslös kommer fortsätta ladda ner men inte lika mycket som förr. 360xbox Det spelar ingen roll hur mycket du laddar ner för du laddar fortfarande ner.

Ok, det där fattade jag inte.

Jag tänkte att man kunde ladda ner MINDRE.

Tycker det är jävligt överdrivet nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...