Distinction Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 du vet, jag är ganska slarvig, har en gammal dator och dator är från mig kusin så,,, jag har ingen manual sorry :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 du vet, jag är ganska slarvig, har en gammal dator och dator är från mig kusin så,,, jag har ingen manual sorry :(ta bort batteriet från moderkortet då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 du vet, jag är ganska slarvig, har en gammal dator och dator är från mig kusin så,,, jag har ingen manual sorry :(Då får du helt enkelt läsa vad det står på moderkortet om du hittar något som säger "Rst" eller "Reset" eller något. Alternativt får du googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) ska försöka men vad är det jag har hört om fdisk då? min kusin skulle fixa en sån idag! väldigt tacksam om jag få det att fungera lite offtopic om det går bra; minns ej hur man ändrade det som jag har nu "im a pokemon f*n" 'under det jag skriver nu Redigerat 9 April 2009 av alexanderice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 ska försöka men vad är det jag har hört om fdisk då? min kusin skulle fixa en sån idag! väldigt tacksam om jag få det att fungera lite offtopic om det går bra; minns ej hur man ändrade det som jag har nu "im a pokemon f*n" 'under det jag skriver nu Skulle din kusin fixa en fdisk?fdisk är ett program där man kan ta bort/lägga till partitioner. För att starta programmet behöveru en win 98 startdiskett eller starta datorn i DOS prompten. Där skriver du fdisk då får du upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Jaha, just det han skulle fixa min andra hårddisk också,,,det var inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 har fortfarande inte hittat bios switchen/batteriet/resetare :(. någon som har någon anning?? okay jag har hittat batteriet men ingen switch/resetare vad gör jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Gå till någon annan och skaffa avast boost scan. Bränn till en skiva sätt i datan och den skannar efter viruset och tar bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Dra ut klockbatteriet som sitter på moderkortet och dra sedan ut elkabeln och så borde BIOS resetas. Redigerat 10 April 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 tackar och bugar allihopa min kusin är här och försöker fixa allt och det värkar gå bra, (deb håller på att installera win xp pro sp3 nu) men ja önska mig och min kusin att allt går bra, ger en reply om vad som hänt senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.