hans Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Jag har just fått qestet Tome Of The Cabal :D som gör så jag får Felhunter Men jag fattar inte vad man ska göra? :huh: Kan inte ni säga vad man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Fel forum, men är du horde eller alliance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Läs questet? Eller kan du inte engelska :p? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 eller kanske skaffa questhelper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 eller thottbot.com typ hehe... år sen jag gjorde det questet men en sak e ja säker på du ska till barrens :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Rekomenderar http://www.wowhead.com/ mycket lättare att använda och fler och fler användare byter från thotbott till wowhead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Idd WASD. WoWhead är det bästa, sök bara på questet och kolla igenom vad dem har skrivit, annars så laddar du ner Questhelper på www.curse.com eller www.wowinterface.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg