💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*notera att detta hände igår natt*

vi fortsatte på vår naxx 25 guildraid från i torsdags å skulle göra construct, men nu fick vi me en andra shadow priest för första gången å vi provade insructor, vi vann på första försöket å han dog för första gången för guilden på naxx 25 någonsin! =D efter att vi hade klarat military quarter stack vi te patch, första försöket, mot mitten dog n tank å vi br honom, 5 pers dog, i slutet när han hade 400k kvar dog en tank, sen en till, sen tredje med, vi nuka honom så snabbt vi kunde, 100k kvar, 9 pers levde, 50k, 5 kvar, 10k 2 kvar, 3k bara druid healern kvar, precis innan patch når henne: "What happened to-- patch?" vi skrek som in i helvete hela raiden på teamspeak =D hail Embrial på alonsus!!^^

Hail the guild that hasn't cleared naxx!

du, vi hade bara 3 priests i guilden å bara en av dom va 80 innan den nya priesten joinade guilden -.-

Det håller fortfarande kvar faktan att ni inte clearat det, ni borde ha fixat en priest för länge sen om ni progressa i det :o

post-68284-1248994719_thumb.jpg

Fick jag bort alla namn? TIHI Ni inte veta vema jag é!

Drog karazhan första bossen också, wobblade mellan 1700 och 1730 hela kvällen.. :i imorgon blire och spela på dan så möter man "lets do 10 games before I have to raid tihi" istället för "Ok! Focus 100% now! We are Paladin DK Warrior, It is a hard setup but if we focus I am 30% sure that we can take them! Even thou.... all of us have furious weps and shoulders!"

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Lvlat min rogue och warr

1 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Igår :

Dingade 48 + 49.

Körde Zul'Farrak.

Questade i Tanaris.

Skilla upp min Inscription.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #344
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*notera att detta hände igår natt*

vi fortsatte på vår naxx 25 guildraid från i torsdags å skulle göra construct, men nu fick vi me en andra shadow priest för första gången å vi provade insructor, vi vann på första försöket å han dog för första gången för guilden på naxx 25 någonsin! =D efter att vi hade klarat military quarter stack vi te patch, första försöket, mot mitten dog n tank å vi br honom, 5 pers dog, i slutet när han hade 400k kvar dog en tank, sen en till, sen tredje med, vi nuka honom så snabbt vi kunde, 100k kvar, 9 pers levde, 50k, 5 kvar, 10k 2 kvar, 3k bara druid healern kvar, precis innan patch når henne: "What happened to-- patch?" vi skrek som in i helvete hela raiden på teamspeak =D hail Embrial på alonsus!!^^

Hail the guild that hasn't cleared naxx!

du, vi hade bara 3 priests i guilden å bara en av dom va 80 innan den nya priesten joinade guilden -.-

Det håller fortfarande kvar faktan att ni inte clearat det, ni borde ha fixat en priest för länge sen om ni progressa i det :o

post-68284-1248994719_thumb.jpg

Fick jag bort alla namn? TIHI Ni inte veta vema jag é!

Drog karazhan första bossen också, wobblade mellan 1700 och 1730 hela kvällen.. :i imorgon blire och spela på dan så möter man "lets do 10 games before I have to raid tihi" istället för "Ok! Focus 100% now! We are Paladin DK Warrior, It is a hard setup but if we focus I am 30% sure that we can take them! Even thou.... all of us have furious weps and shoulders!"

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Ca%C3%ADnan

u got wep as cleave rly hard

Nivå 0 · Nykomling

Idag:

Dingat 50. ( Med min Druid. Alltså min main )

Gjorde en Shammy, Levlade den till 8.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

ding 1850 rating i 3v3 :D

drog några 2v2 matcher med en rogue så han skulle få tabarden och personal om vi ska stanna på 1.8k i någon vecka så kör man 10 matcher på 2v2 istället.

Nivå 0 · Nykomling

dinga 75på locken jojo vilken jävla DPS man har i demo spec dårå :P :D

2 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

levela från 24 - 31 :D (tävlar med kompis)

körde gnomeregan 3 gånger stockades 2 gånger.

explora hela duskwood skaffa mount :D

Hitta twink item och sålde direkt.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard.

Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid..

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

ok detta var inte idag men igår så lvlade jag 50 på min shaman :D e skitnöjd med det fick ganska grymma spells me :D

Och idag har jag än sålänge gjort quests och kanske ska göra sunken temple sen......

Nivå 0 · Nykomling

Gjorde några dailies och fick 2 achivments (Y)

3 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Tog 9 bossar i Ulduar 10 manna. Fick lite saker. Sen droppa staffen på Freya, jag vann rollen men fick den inte eftersom jag redan vunnit ett weap. Så rl gav den till en drood som rolla os. Så jag är fortfarande inte hitcappad, yay.

/emo

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag bara lvlat priesten till 28, questat i Hillsbrad Foothills, Stonetalon Mountains, Ashenvale och Thousand Needles.

Imorgon ska jag dra 30 och köpa mount... förhoppningsvis.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #354
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard.

Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid..

lol'd irl.

Nivå 0 · Nykomling

Downade mimiron för första gången med guilden :$ (tio manna)

Senast ändrad:

4 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

Dinga 70 på dudun, tagit en lång paus från den medans vi körde alts och arena.

Gick UK HC UP HC DTK HC OK HC på palan.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

inge hunter + retri? ;>

Nivå 0 · Nykomling

Dingade 78 och auktionerade lite.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

nöjd nu? -.- vi gjorde också 25 razor å xt direkt efter, vi vann på bägge första försöken

post-5944-1249422264_thumb.jpg

Nivå 0 · Nykomling

lvlat 31 på priesten och gankat lite i STV och i SM med min paladin ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in