Zaff Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Jag fick Death's Choice från toc25. Blev erbjuden 10,000g för den men den är ju så sjukt naiz för ret paladins så jag ville inte sälja. Jag hatar dig med alla celler i min kropp. Hahahahhaahahahah. Jag är så ledsen. :D ... Fick en ilvl 277 heroic neck ifrån gunship 25, blev erbjuden 7500g för den. Okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 (redigerat) ehm... xD Redigerat 20 Maj 2010 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 ehm... xDScarab orgi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 ICC 10 med gillet. Whipade bara en gång på väg till Professor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 (redigerat) Pugade Icc25 och fick Zod's repeating Longbow ifrån Lady Deathwhisper. Sen gjorde vi Gunship heroic, där droppades en skitnajs ilvl277 wrist till mig som hunter, fast jag förlorade rollen till en annan hunter. Och återigen, ingen Deathbringers will ifrån Saurfang. :( Redigerat 25 Maj 2010 av Critical Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Det här var iof igår, synd att nån bannadde alla =( tycker det är coolt med goldsellersformationer xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Lootade 3 st bra items ifrån ICC10 innan. Fortfarande lite sur eftersom på Marrowgar hade jag fått en one handed axe, men eftersom jag bara hade den, och inte trodde jag skulle få en till så sålde jag den. När vi kom till gunship så droppades en till, där jag också vann rollen på. Lite 'In your face' situation där kan man säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Lootade 3 st bra items ifrån ICC10 innan. Fortfarande lite sur eftersom på Marrowgar hade jag fått en one handed axe, men eftersom jag bara hade den, och inte trodde jag skulle få en till så sålde jag den. När vi kom till gunship så droppades en till, där jag också vann rollen på. Lite 'In your face' situation där kan man säga.Du kan alltid be en GM restora den.Har gjort det på ungefär 30 tankitems, dvs shields och skit. :P Kan dock bli C.O.D, men det är nog värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Fick frostbitten fur boots, cultist's bloodsoaked spaulders, en till heartpierce & gangrenous leggings från ICC25, enda rogue/feral i raiden http://captionsearch.com/pix/urvzh7oyn.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Fick frostbitten fur boots, cultist's bloodsoaked spaulders, en till heartpierce & gangrenous leggings från ICC25, enda rogue/feral i raiden http://captionsearch.com/pix/urvzh7oyn.png Händer aldrig mig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Fick frostbitten fur boots, cultist's bloodsoaked spaulders, en till heartpierce & gangrenous leggings från ICC25, enda rogue/feral i raiden http://captionsearch.com/pix/urvzh7oyn.png LottarN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Fick wrist ifrån gunship normal 25man och ett par leather boots ifrån marrowgar 25man. På Saurfang så droppades äntligen DBW, men nej. Master lootern skulle självklart till att ninja den. Dålig stil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg