DonaldDuck Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Väntat över 2 dagar på att Horde ska få Wintergrasp på Argent Dawn, när man väl får det är det skitsvåt att hitta en VoA25 grupp, och när man väl hittar en händer detta. http://a.imageshack.us/img830/7600/wtfhunter.jpg -.- Får man fråga vilka addons du använder? (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Väntat över 2 dagar på att Horde ska få Wintergrasp på Argent Dawn, när man väl får det är det skitsvåt att hitta en VoA25 grupp, och när man väl hittar en händer detta. http://a.imageshack.us/img830/7600/wtfhunter.jpg -.- fyfan asså Redigerat 14 Augusti 2010 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Ska börja lira wow lite seriösare nu när skolan börjar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Ska börja lira wow lite seriösare nu när skolan börjar :)Jo fan, nu när skolan börjar, då, då kan man bli pro gamer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Väntat över 2 dagar på att Horde ska få Wintergrasp på Argent Dawn, när man väl får det är det skitsvåt att hitta en VoA25 grupp, och när man väl hittar en händer detta. http://a.imageshack.us/img830/7600/wtfhunter.jpg -.- Får man fråga vilka addons du använder? (: Ojdu, har en jävla massa olika addons, men dom som är visible just på den bilden är:Xloot - loot rutan SBF - Buff frames kg_panels - Artworket som jag skapat och lagt in. ag_unitframes - Unitframsen. recount - Damage meter. bartender - Actionbars. grid - Raid ui omen - Threat meter. sexymap - Minimap. Redigerat 15 Augusti 2010 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Ska börja lira wow lite seriösare nu när skolan börjar :)Jo fan, nu när skolan börjar, då, då kan man bli pro gamer :D Det är ju då man har tid :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Solo tanka naxx 25 i en as dålig pug. eller tja fanns ju en tank som dog i fissure så jag fick taunta av bossen men det var i början av fighten. Och vi klarade det fast det inte riktigt ser så ut på bilden xD Och var cp att behöva springa runt som en galning eftersom ingen hunter fattar vad MD är tillför i denhär fighten. Redigerat 15 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag har blivit hackad igen. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Där ser man :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Gjort en ansökning till en guild som har dödat 11 bossar i heroic mode icc25, så jag väntar på ett svar innan jag spelar eftersom jag är saved i allt som är värt att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Kört ICC25 GDKP run, vi tog nästan LK men alla började bli trötta, raiden startade för sent. Mycket bra för en pug ändå att one shotta 11/12 med 4 HCs :) Totalt slutade det på cirka 110k, runt 4500 per person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Har köpt epic flying skillen på min alt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg