DonaldDuck Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Jag kan inte fatta hur bra Blizz har gjort leveling nu, levlade 35-48 idag, utan RAF. Typ alla quests är skitroliga, och nostalgiska om man har gjort de förra de bytte ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Jag kan inte fatta hur bra Blizz har gjort leveling nu, levlade 35-48 idag, utan RAF. Typ alla quests är skitroliga, och nostalgiska om man har gjort de förra de bytte ut. Ungefär det jag tänkte skriva xD OnT: Jag lvlade min nya pala 15-24. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Farmade lite rep och det slutade med att jag fick exalted med både Bilgewater cartel och Darkspear trolls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Skaffade mig Time Lost Proto Drake, själv letade jag efter Vyragosa under natten men så stöter man på Time Lost igen. Så drar man in en guildy i partyt och gör någon glad för en gångsskull =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Kollade i trade chatten, och såg någonting liknande det här: WoWplaeryyyy1337: hai gaise r dks gud in cta? dklololol: ye their the best clas Lichchampion: well in cata the dks are the last of the scourge Jag rageade på den sista via /w och berättade vänligt att: 1) Nej, bara nej, varför skulle det inte finnas miljontals med scourge kvar? 2) DKs som en spelbar class är inte ens en del av scourgen Hans svar: Efter att ha kollat på det där whispret länge har jag fått fram detta: Okay, let's put it this way: The Lich king is dead and the one who has taken his place is the creator if Cata, so the scourge from the Ice lord is the fire lords. Get it noob. Jag fattar det fortfarande inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Idag har jag försökt att ta mig till GM Islands... Ingeting här: http://i51.tinypic.com/2d98r2h.jpg Ingeting här heller: http://i54.tinypic.com/2sjdd.jpg Någon som har koordinaterna till ön? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Levlat till level 53 och gjort några instancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 (redigerat) Nvm Redigerat 16 December 2010 av DvN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 December 2010 Rapport Dela Skrivet 16 December 2010 Fixat ett en bra cape och legs. 348 Ilvl nu! (y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Dratt level 40 på min nyrollade warrior :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DvN Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Har gjort några quest i Mount Hyjal och köpt Azeroth flying. Så inget speciellt idag iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 18 December 2010 Rapport Dela Skrivet 18 December 2010 Questat på som vanligt och dingat 44. Går otroligt snabbt att levla nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg