Laserturken Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Lite sur över att min mage är låst tills jag betalar 45 euro :/Lite off-topic, men får jag fråga varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 Madness HC 25-man nere. Mycket segare än väntat men vad spelar det för roll, contenten är clearad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2012 Dingade 85 i fredags och igår raidade jag BT för att det är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2012 HK farm premades. :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 26 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2012 Boostat lite med Guildmastern gick upp 2 levlar : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 (redigerat) Kutade runt i deadmines i Westfall med en Rogue som jag fick spela på min kompis account. Redigerat 15 Oktober 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Suck, att det ska ta så här länge att cleara allt content, WTB bra folk. <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Utforskade stormwind lite. Det ser ju riktigt trevligt ut. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 flög runt i orgrimmar o vänta på raid men sen skulle vi inte raida så då logga jag ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Utforskade stormwind lite. Det ser ju riktigt trevligt ut. :)Varit horde hela tiden, eller bara att du har inte utforskat alla ställen? Själv lirade ja HC morchok, Besviken på nerfen, hc känns som normal nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2012 Är i Shadowmoon Valley och försöker få exalted med dem och få en NetherDrake :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 31 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2012 Försöker få hyffsat PvE:gear genom att skaffa valor, så att jag kan raida med guildet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg