Xade Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Fick äntligen lite uppgraderingar på Roguen (3 nya) med en Naxx25 pug, ersatte de två Naxx10 gear jag hade kvar + nytt vapen: - Hood of the Exodus, jag hade Heroes' Bonescythe Helmet - Tunic of Indulence, jag hade Tunic of Dislocation - Calamity's Grasp, jag hade Kel'Thuzads Reach Riktigt glad för vapnet, vill ha OH från HC Loatheb nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Grindat, igen, har Nobles Deck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Fick äntligen lite uppgraderingar på Roguen (3 nya) med en Naxx25 pug, ersatte de två Naxx10 gear jag hade kvar + nytt vapen: - Hood of the Exodus, jag hade Heroes' Bonescythe Helmet - Tunic of Indulence, jag hade Tunic of Dislocation - Calamity's Grasp, jag hade Kel'Thuzads Reach Riktigt glad för vapnet, vill ha OH från HC Loatheb nu. Nej du vill ha OH från HC Anub'rehkan. Webbed Death är mycket bättre än The Hand of Nerub. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 (redigerat) Har fixat min JC till 420+ idag så har dragon eyes i min gear nu =) Redigerat 30 Maj 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Dingade 44 och boostade några RL's. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Gick några heroics för achievement runs, fiskat lite 1-200 fishing. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Fick äntligen lite uppgraderingar på Roguen (3 nya) med en Naxx25 pug, ersatte de två Naxx10 gear jag hade kvar + nytt vapen: - Hood of the Exodus, jag hade Heroes' Bonescythe Helmet - Tunic of Indulence, jag hade Tunic of Dislocation - Calamity's Grasp, jag hade Kel'Thuzads Reach Riktigt glad för vapnet, vill ha OH från HC Loatheb nu. En polare i mitt gille fick den senaste naxx runnen : ) Tunnelvision@Och han i gilelt har Webbed Death i ofhanden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Dingat 70 och kört Utgarde Keep. Ska questa nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Gick CoS HC, Gick Stratholme, Fick Baron's Mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Köpte äntligen nobles deck >: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Fick äntligen lite uppgraderingar på Roguen (3 nya) med en Naxx25 pug, ersatte de två Naxx10 gear jag hade kvar + nytt vapen: - Hood of the Exodus, jag hade Heroes' Bonescythe Helmet - Tunic of Indulence, jag hade Tunic of Dislocation - Calamity's Grasp, jag hade Kel'Thuzads Reach Riktigt glad för vapnet, vill ha OH från HC Loatheb nu. Nej du vill ha OH från HC Anub'rehkan. Webbed Death är mycket bättre än The Hand of Nerub. Jag har Webbed Death i offhanden sen länge :) Men vill hellre has fist's, inte stor skillnad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Fick äntligen lite uppgraderingar på Roguen (3 nya) med en Naxx25 pug, ersatte de två Naxx10 gear jag hade kvar + nytt vapen: - Hood of the Exodus, jag hade Heroes' Bonescythe Helmet - Tunic of Indulence, jag hade Tunic of Dislocation - Calamity's Grasp, jag hade Kel'Thuzads Reach Riktigt glad för vapnet, vill ha OH från HC Loatheb nu. Nej du vill ha OH från HC Anub'rehkan. Webbed Death är mycket bättre än The Hand of Nerub. Jag har Webbed Death i offhanden sen länge :) Men vill hellre has fist's, inte stor skillnad ;) Det är ganska stor skillnad i dps jo, särsnabb offhand för poison är ganska fundementalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg