eeewwhh Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Vann bryntroll på min pala (/rolla 97 ftw) och fick nog frost emblems for 264 item lvl trinket :) har också kört lite arena med en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Vann bryntroll på min pala (/rolla 97 ftw) och fick nog frost emblems for 264 item lvl trinket :) har också kört lite arena med en kompistips är att sikta på att fixa (4) bonusen på din t10 innan du tar trinketen. Trinketen är inte väldigt bra för rets, decent men inte väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) 4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippaja självklart, men för att nå maximal dps med (2) set bonusen ska du ha (2) av t9,5+ set bonusen också. Vad är då bäst? Att ha (4) av t10 eller att köra med (2) av t9,5 som även har sämre stats. Valet är ganska obvious imo. Förresten så kommer vilken ret som helst(Som kan sin rotation) att outdpsa dig om han/hon har (4) bonusen. Men har du kassa off-parts pre-toc 25 typ så kan du lika gärna byta ut dom ja. edit: gz på page 100 get Redigerat 3 Augusti 2010 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippaja självklart, men för att nå maximal dps med (2) set bonusen ska du ha (2) av t9,5+ set bonusen också. Vad är då bäst? Att ha (4) av t10 eller att köra med (2) av t9,5 som även har sämre stats. Valet är ganska obvious imo. Förresten så kommer vilken ret som helst(Som kan sin rotation) att outdpsa dig om han/hon har (4) bonusen. edit: gz på page 100 get Ja, men kolla på hans gear & progression, det kommer att ta flera månader att få 190 emblems, han är bättre av med 2/5 och belt/trinket/cape och istället hoppas på tur i voa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Kört arena och lite wintergrasp bara, inte mycket mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippa ja självklart, men för att nå maximal dps med (2) set bonusen ska du ha (2) av t9,5+ set bonusen också. Vad är då bäst? Att ha (4) av t10 eller att köra med (2) av t9,5 som även har sämre stats. Valet är ganska obvious imo. Förresten så kommer vilken ret som helst(Som kan sin rotation) att outdpsa dig om han/hon har (4) bonusen. edit: gz på page 100 get Ja, men kolla på hans gear & progression, det kommer att ta flera månader att få 190 emblems, han är bättre av med 2/5 och belt/trinket/cape och istället hoppas på tur i voa har inte sett hans gear/progress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Dingat 80 Redigerat 4 Augusti 2010 av SaaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Vann bryntroll på min pala (/rolla 97 ftw) och fick nog frost emblems for 264 item lvl trinket :) har också kört lite arena med en kompistips är att sikta på att fixa (4) bonusen på din t10 innan du tar trinketen. Trinketen är inte väldigt bra för rets, decent men inte väldigt bra. Jo men jag behövde en ny trinket väldigt mycket, hade ganska bra gear innan förutom en blå trinket då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) Lvlat raf med en kompis... mage 1-27 edit: fan trodde jag skulle komma till L0L sidan =( Redigerat 4 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Första gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Första gången jag gör Zul gurub på 100 år, och jag får razzashi mounten + achi. Fyfan. 0.43 droprate. haha.Och du är DK va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg