Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag har tänkt ett tag, och jag kommer ju jämt med dåliga idéer, så här är en till... Vad om man skulle fixa så att alla fuskare träffas? Typ, som en konvent, fast, ja, man lanar, kanske fest, och lite andra saker? Det finns säkert massa billiga lokaler att hyra osv, och man skulle kunna ta betalt för platser och så, och försöka dra in lite pengar samtidigt? Kanske mitt i landet, då det finns fuskare över hela landet i princip. Kanske... örebro? Eller liknande. Vad tkr ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Det är f*n alltid Örebro. Först Närcon och nu detta... Det vore ju onekligen kul, eller nåt, men det går nog knappast att genomföra. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Knappast möjligt med ALLA, du menar nog de riktiga medlemmarna och förmodligen också de äldre... Intressant ide, men som Fruktnystan sade: Det går nog knappast att genomföra. Dessutom så skulle inte JAG åka 40 mil till gbg för att gå runt bland en massa 14-20 åringar... Redigerat 13 April 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Ganska svårt tror jag det kan bli, och om verkligen Admin vill lägga tid på ett sånt jobb som kräver ganska mkt arbete, men visst skulle det vara roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vad gör det så svårt att genomföra det? Jag förstår inte grejen. visst, först ta ett lån.. och så vidare. Okej, jag fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Har vart tal om detta förut, du kan ju hålla i nåt och se om nån kommer, om det kommer bli någon officiell träff kommer det förmodligen vara i Göteborg då admin och flera medlemmar bor här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Tänkte Taeckie, eftersom jag inte har heller någon erfarenhet om detta ^^ Så iaf, så måste Admin hyra lokal, skaffa bord/stolar, Något så kallat underhållning, jävligt tunkt internet, kanske käk? Dricka? Det finns mkt mera är jag säker på som jag inte tänkt på, och alla är inte sugna på att göra det arbetet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 d iofs. Men själva grejen.. låter det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Klart! Aldrig fel med lite partajj :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Eller så kan man bara träffas 1 och 1, jag har gjort det med 2 snart kanske 3 medlemmar och det är också kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Ja, men det jag menar är liksom... Alla aktiva medlemmar, sitta och lana/festa och så vidare. Mycket roligare ju :D Men det kan väl inte vara alltför svårt att fixa om några är på, och man bortser från lokal och så vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Haha skulle vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.