Friday Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Neeej, men jag tror att alla skulle prata och vara mer glada om det var disco! Föressten får man FM i fuska.se forumet nu? :o Men om alla hatar idén med disco så kan vi väll åka till gröna lund eller något? Fasst jag vet inte om jag vågar, alla knarkungar bor i Stockholm :( iaf vad jag har hört :P skulle jag, en äkta GBG:are, åka upp till Sveriges rövhål för att gå på gröna lund när jag har en halvtimma till Liseberg!? AHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!! nje, det funkar inte att samla massa folk från hela Sverige, det är för orealistiskt. WORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Börjar bli lite för mycket off-topic, om ni vill träffa någon 1 och 1 så kan ni skicka PM och om ni har bra förslag om hur vi kan få detta att funka kan ni skriva det här. Om det blir för mycket oseriöst kommer tråden låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.