lockash Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag skulle isåfall ändå inte komma, Jag e bara 10 år... Men hur *** skulle alla veta vilken plats det var ( He He ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Eller så kan man bara träffas 1 och 1, jag har gjort det med 2 snart kanske 3 medlemmar och det är också kul ;)Idd ^^ Minns när jag och Slasktratt träffade NesseN för första gången, (min första gång) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 off topic dådå. Jag snackar ju om det, och då säger jag ju vilken plats vi skulle kunna vara på. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Varför inte träffas på DH? Ska på summer men pallar inte kolla plats nummer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Kan någon förklara vrf mitt inlägg är anmält? <_< Iaf så ska jag till DH summer! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 DH skulle vara en möjlighet men jag vet inte om jag ska dit, någon får kolla upp deras IP så kollar jag upp alla på fuska som är där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag skulle isåfall ändå inte komma, Jag e bara 10 år... Men hur *** skulle alla veta vilken plats det var ( He He )Det säger vi ju isåfall på Forumet, eller hur? :) Det är därför vi har en sånhär tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Kan någon förklara vrf mitt inlägg är anmält? <_< Iaf så ska jag till DH summer! :D Du gick offtopic, -.-' jag vill gärna ha en "seriös" tråd för en gångs skull, där inte alla bara går offtopic hela tiden. OnT: Det är annorlunda med DH, eftersom det är ju inte bara folk från fuska, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jojo, men det gör väll inte så mkt? Men det beror ju i stort sett till 100% om Admin vill göra det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jamen, om man säger så att admin inte behöver hålla i det då? Så slipper han om han inte vill. Någon annan kan ju hålla i det visserligen inte jag om man måste hyra lokal och så vidare, då jag är 15 år :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Och medel åldern här är 13-14 år ;) Blir nog inte mkt av det om inte han gör det hela. Det är en kul idée men jag tror det måste vara Admin som håller i det. Redigerat 12 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jo, det iofs. Men jag tror ändå det går att fixa serru. Jag är så pepp på det här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.