secretsonic Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 tycker häst spel och barbie passar tjejer ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Det är ju egentligen ingen skillnad på flickor och pojkar, spela många olika spel och se vad du gillar. DIS THREAD IZ SEXIST Redigerat 9 Juni 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Tjejspel på jesper.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Vad gillar du ? Annars är väl Habbohotel ett tips. Finns ju också massor av små spel på www.gamefudge.com samt www.miniclip.com . Redigerat 19 Juni 2009 av Fuzioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Alla verkar tro att alla tjejer gillar barbie/häst spel O.o Bra spel för tjejer..hmm, The Sims 2 kunde hålla mej inne i timmar innan ja spela WoW, nästan bara tjejer i min klass som spelar det. ^^ Annars finns ju en massa spelsidor med en egen kategori "tjejspel" (som brukar vara otroligt tråkiga enligt mej -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chickenwheel Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) *Ref-länk borttagen* är ett roligt spel! =) Redigerat 15 Juni 2009 av Kuzune Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Håller med dom flesta om att man måste säga vad man gillar för spel det finns ingen skillnad om du är pojke eller kille vissa tjejer spelar css samt ryssare och andra vill kanske ha lite lungnare spel som sims. samma med killar alltså om man tänker tillbacka så spelade många killar barbie spel och glitter mm också. Så vi kan inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Hej skulle ni nån gång bara skriva spel som passar till tjejer? :huh: :huh: skriv i alla fall spel som skulle passa till en tjej ! asså kolla hur många visningar den hära har och ingen har typ skrivit nåt :( vadå passa en tjej? är det inte bättre att efterfråga ett spel som passar dina intressen? eller det spelar ingen roll vad det är sålänge det är rosa och har bratz-likande figurer i sig? jesper har en avdelning med tjejspel har jag för mig. Redigerat 6 Juli 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simsarn Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Gosupermodel.se? Jag är en tjej men jag tycker liksom om alla möjliga, hästsidor, tribalwars, impulse.nu osv. Spelar ju även WoW. Så jag vet inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Gosupermodel.se? Jag är en tjej men jag tycker liksom om alla möjliga, hästsidor, tribalwars, impulse.nu osv. Spelar ju även WoW. Så jag vet inte :/ haha omg! ;: "Det skvätter blod och bajs".... absolut passande tjejspel... nä men coolt, oväntat men najs! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.