Hoppa till innehåll

Vet Inte Vilket Spel Jag Ska Köpa?


jula
 Dela

Rekommendera inlägg

jula= tjej som är 11 bast så varför skriver alla GTA visste inte att 11-åriga tjejer har såna spel som underhållning. Men on-topic ett spel som jag verkligen rekommenderar är Final Fantasy XII det är ett av dom roligaste spelen som jag har spelat ska jag säga dig och grym grafik för att vara PS2 men jag är inte en sån där som spelar mycket TV-spel längre men det kommer nog väcka nostalgiska minnen om jag sätter igång det.Men hur som helst det är hur långt som helst, en väldigt stor sträckning av område, många möjligheter såsom sido-uppdrag m.m. och har en underhållning oavsett ålder, men kan vara väldigt klurigt ibland och verkligen ta en på nerverna ibland. Köp det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kontroll

jula= tjej som är 11 bast så varför skriver alla GTA visste inte att 11-åriga tjejer har såna spel som underhållning.

I min klass finns det massor av F11-F12 som spelar både CS och GTA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Kontroll

Finns inte GTA IV till PS2.... iallafall inte än :P.

 

Beror ju helt på vad du gillar för spelsort

Jag tror inte att GTA IV någonsin kommer till PS2...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Shadow of the Colossus, Metal Gear Solid 3: Snake Eater, God of War I, God of War II, Resident Evil 4, dessa spel är mästerverk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Shadow of the Colossus, Metal Gear Solid 3: Snake Eater, God of War I, God of War II, Resident Evil 4, dessa spel är mästerverk.

WORD! Kan även tillägga Tekken. Naruto spelen ska äga med.

Guitar Hero är ju också nåt som alla gillar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...