Hoppa till innehåll

Patch 3.1.0


Patch 3.1.0  

41 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Typ bara 1 sak som har blivit bra på paladins, att exorscism fungerar på alla targets, och alltid crittar på undead och demon.

btw, är den nya raiden kul eller? tror inte att jag får joina men man vet ju aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Typ bara 1 sak som har blivit bra på paladins, att exorscism fungerar på alla targets, och alltid crittar på undead och demon.

btw, är den nya raiden kul eller? tror inte att jag får joina men man vet ju aldrig.

Ja, väldigt roliga bossar jämfört med de förra raidsen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Looool, retri palas ännu mer OP.. Har dem inte blivit något mer buffade? Och har dem blivit nerfade? :D Har hört från andra att dem blivit buffade :P

Visst har de blivit bra/bättre, men alltid lika tråkigt med paladins

 

slå på en seal, judgement, exorscism, crusader strike, divine storm, finns inget mer sen (förutom Hammer of wrath).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är besviken, varför nerfade blizzard 19 twinks?

Vad har hänt? Har missat det.

40+ stamina on legs saken behöver nu 60 req. lvl.

Fishing hat/boots 35 req lvl.

100+ hp on chest req lvl 30.

:( :(

 

Äntligen.

 

Twinkarnas glada tid är förbi :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja.. i lvl 60 var det ännu värre. Slå Judgement, slå Judgement, slå judgement etc.. Så dem är bra mkt ändrade än vad dem var från början.. DÅ var det tråkigt ^^

Fortfarande tråkigt. Till skillnad från t.ex. mage, som har mängder av spells (fast man använder inte alla, det vet jag^^) Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...