Apparat1230 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja, jag har helt enkelt glömt bort hur man ställer upp delat med. :lol: Någon som vill visa hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Jadu. 100 ----- 5 Typ, fast med heldragen linje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Tror han menar typ som trappan eller stolen. Men jag är inte den man borde fråga om de 2. Jag kör huvudräkning i de flesta fall. :) Att skriva tar för lång tid. Får dock fel ibland pga bristade redovisning. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 2 ___ 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.