TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 men lol, ffs. Jag skiter i mina 50 FM men det är ändå inte kul att förlora dem bara så där. Hur kan detta fel fixas när Admin inte ens är inne? Det lär ju f*n dröja länge innan det är fixat <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 "Just nu besökare varav medlemmar inne på Fuska.se!" Hehe, den var häftig xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 alla mina fm är borta med :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag frågade Kuzune vad det beror på och han sa att han trodde det var en bugg och att admin kommer fixa det när han ser det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag frågade Kuzune vad det beror på och han sa att han trodde det var en bugg och att admin kommer fixa det när han ser det. Hoppas det annars är min förmögenhet borta :P (drygt 33000) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 (redigerat) J-Ä-V-L-A-R! Det var mycket! Slår vad om att alla är skitsura just nu. Redigerat 17 April 2009 av TotalDisgrace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag har förlorat mina 5650 fm :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Ja, som sagt är det troligtvis bara ett tekniskt fel eller en ändring av något slag. Därmed låser jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg