Hoppa till innehåll

Söker Kodare ( Amxx Pawn )


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, alla jag söker en erfaren kodare som gör plugins till min server den som gör plugins med är admin på servern.

 

Jag skulle helst vilja ha en bra kodare som kan koda lite svåra koder inte jätte men ändå och ska vara SERIÖS, ingen som snor saker..

 

SyndroM-Gaming.se #1 HnS - Medium Blocks 85.226.14.138:27015 ( SPARA IP )

 

Säg till här i forumet att du är intresserad.

 

Skulle helst vilja ha en kodare snabbt för jag har lite problem som jag måste fixa. :)

 

( Sidan är inte uppe jag ska fixa det senare )

 

Kom in och spela lite då och då vet ja, :P

 

Mvh Ceto :)

Redigerat av Ceto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

vill du hjälpa till?

 

vill se om du klarar det

 

hoppas du klarar det.

 

säg till mig om du vill hjälpa jag kanske inte e aktiv på sistone jag får inte sitta vid datan... men jag svarar så fort jag kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va? En AMXX Pawn kodare? Vad är det, eller? Antingen kodar man Pawn eller AMXX, inte AMXX Pawn.

 

By the way, var det inte du som skulle lära dig koda AMXX? Ska du lära dig det så kan du ju inte säga till andra att göra allt åt dig så fort du stöter på problem.

 

Men aja, vill du ha en kodare så kan du ju alltid fråga på det officiella AMXX forumet. Jag antar att du lättast hittar någon där.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men någon som kan svenska finns inte på amxmodx.org ..

 

jag har testat lära mig koda pawn eller amxx samma sak... men jag tycker att de e för svårt .. så jag behöver en kodare till min server.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men någon som kan svenska finns inte på amxmodx.org ..

 

jag har testat lära mig koda pawn eller amxx samma sak... men jag tycker att de e för svårt .. så jag behöver en kodare till min server.

Pawn och AMXX råkar alltså bara ha samma namn? Är det vad du menar? Du har visst ingen aning om hur AMXX och Pawn funkar.

 

Vad spelar det för roll ifall din kodare kan svenska eller inte? Förstår du inte engelska eller? Det står ju "P14" på din profil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fattar men jag vill ha svenska plugins...

 

asså jag menar AMXX PLUGINS... man kodar PAWN för att få AMXX plugins

Sökte lite på google. Hade visst fått för mig att Pawn var på något vänster en annan modifikations 'motor'. Aja, då har du väl mer rätt än mig antar jag.

 

Varför behöver du svenska plugins? Jag menar, ska du bara ha ett MOTD plugin eller medelanden som visas var X sekund? Det kan isåfall istället göras med filer som innehåller vad det ska stå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det spelar ingen roll nu jag söker en som kan koda svenska inte engelska du behöver inte ge kommentarer kan du koda och är intresserad säg till då eller behöver du inte svara

Ta addonet, öppna filen, ändra texten till svenska och compila.

 

Inte svårare än så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det spelar ingen roll nu jag söker en som kan koda svenska inte engelska du behöver inte ge kommentarer kan du koda och är intresserad säg till då eller behöver du inte svara

Ta addonet, öppna filen, ändra texten till svenska och compila.

 

Inte svårare än så.

 

Ja, men vi behöver fortfarande kodare vill du koda för oss kevve?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...