Distinction Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Någon som vet en fungerande Tibia Bot??? de flesta innehåller virus/trojaner ...m.m. undrar om någon viste :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colae Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Elf bot är ju bra (typ alla har den), fast den kostar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Jag hade Tibia Auto när jag spelade, helt free och inga trojans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 www.tibiabot.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 coolt :D, men kan ni skicka någon länk med en bra bot som inte är trial?? eller måste köpa?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Min rl fixade crack på NG och ElfBot... Men ja beror på vad du ska använda boten för... ElfBot e mer WarBot och NG e cavebot etc... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 coolt :D, men kan ni skicka någon länk med en bra bot som inte är trial?? eller måste köpa?? Finns, men de innehåller bara virus. Du får allt spendera ungefär 50-60 kronor på TibiaBot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 coolt :D, men kan ni skicka någon länk med en bra bot som inte är trial?? eller måste köpa?? Finns, men de innehåller bara virus. Du får allt spendera ungefär 50-60 kronor på TibiaBot. Virus som inte påverkar datorn/ tibia, yes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 som någon sa så är tibiaauto gratis och utan virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 som någon sa så är tibiaauto gratis och utan virusTibia auto har slutat släppas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 som någon sa så är tibiaauto gratis och utan virusTibia auto har slutat släppas? ? den senaste versionen funkar till enaste tibia iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Då måste det varit jag... Eller jo juste jag blandade ihop TibiaAuto med TibiaTekBot xD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg