Imagine Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Man ska in i steam mappen och ta bort en fil som heter client rigestry blob eller något sådant, men när jag startar om steam så kommer den upp hela tiden! vill spela CSS! Kan någon hjälpa mig??? PLZ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 ominstallera css, fattar inte riktigt hur du menar hade varit lätter om du hade tagit en "screen shot" så ser man lättare men installera om css iaf o se hur de funkar då. P.S. När du avinstallerat css starta då om datan innan du installerar om de igen. Annars kan det bli onödigt skit som överbelastar datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 updatera spelet släng allt innehåll och sen installera om de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) Jag har samma problem, men jag kan inte instalera om det, har non steam Redigerat 26 April 2009 av OvENchIn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Jag har samma problem, men jag kan inte instalera om det, har non steamFår man inte steam till när man installerar CS (S)? Iaf tycker jag också du ska avinstallera och installera om igen, aldrig hänt något sånt här för mig, bara att man ska tillåta Steam Server blabla eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 skapa ett nytt textdokument i C:\Program Files\Steam\steamapps\csgroupen\counter-strike\ som heter steam_appid i textfilen som du skapade ska det stå 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 skapa ett nytt textdokument i C:\Program Files\Steam\steamapps\csgroupen\counter-strike\ som heter steam_appid i textfilen som du skapade ska det stå 10 jag kan inte komma till C:\program\steam\steamapps\mitt username\Counter-StrikeMitt CSS har ingenting med steam att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag har samma problem, men jag kan inte instalera om det, har non steamFår man inte steam till när man installerar CS (S)? Iaf tycker jag också du ska avinstallera och installera om igen, aldrig hänt något sånt här för mig, bara att man ska tillåta Steam Server blabla eller något. tror nog att han menar att han inte har köpt det asså att han har laddat ned det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 skapa ett nytt textdokument i C:\Program Files\Steam\steamapps\csgroupen\counter-strike\ som heter steam_appid i textfilen som du skapade ska det stå 10 jag kan inte komma till C:\program\steam\steamapps\mitt username\Counter-StrikeMitt CSS har ingenting med steam att göra Du laddar ner olagligt CSS som är non-steam (INTE STEAM) Och så går du in på en steam server, då är det väl självklart att det inte funkar. Köp spelet istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 My games --> höger klicka på spelet --> View update news --_-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 My games --> höger klicka på spelet --> View update news --_--om han har css non steam så funkar det där inte, och varför skulle det hjälpa att trycka där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Jaaha såg inte; lol ; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg