Gäst Golden Star Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vilka har spelat det?jag har gjort det och tycker att det är roligt! :rolleyes: jag är ganska bra på det! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Har spelat det.. Fattar noll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja jag tycker det är kul :D Har vårt eget men spelar inte så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag har inte gort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag är grym ibland...Det är askul!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag har spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Det är as kul men jag är inte är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Det är hur kul som helst för pappa lärde mig et trick men det roliga är ju att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jo tack, det har man väl prövat men sen hur det går är en annan sak... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag lärde mig av min pappa menförst så fattade jag noll noll. sen blev det lättare och lättare och lättare. as as roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ganska kul, men spelar hellre något strategy spel på datorn lr nått :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Ja har vunnit Klubb mästerskap, och en gång skånskamästerskapen...så ja e rätt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.