eeewwhh Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Tjena, skulle det inte vara skönt med en liten funktion som visar när nån har quotat en? Ungefär som youtubes kommentar grejj. Onödigt tycker jag det inte är, för just nu måste man ju kolla ens inlägg utifall att nån har quotat en och det orkar/har inte alla tid till så då spills kanske en disskusion bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Ja, det vore nice tbh. Typ en liten sak som kommer upp som säger typ "Någon har Quote:at ett av dina inlägg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 men tex i diskussion forumet brukar folk quota inlägg efter inlägg och då kan det bli lite mkt "du har blivit quotad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) jo men i nåt taleworlds forum kommer jag ihåg att man kunde kryssa i en liten knapp när man skrev ett inlägg så man fick ett mail när nån skrev i det inlägget och det är en ganska bra funktion tycker jag Redigerat 19 April 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 jo men i nåt taleworlds forum kommer jag ihåg att man kunde kryssa i en liten knapp när man skrev ett inlägg så man fick ett mail när nån skrev i det inlägget och det är en ganska bra funktion tycker jag Den här, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Tjena, skulle det inte vara skönt med en liten funktion som visar när nån har quotat en? Ungefär som youtubes kommentar grejj. Onödigt tycker jag det inte är, för just nu måste man ju kolla ens inlägg utifall att nån har quotat en och det orkar/har inte alla tid till så då spills kanske en disskusion bort?Håller delvis med, men tror också att det kan bli jobbigt om man skriver mycket på många olika ställen. annars funkar ju alternativet som JosJucie föreslog, eller så kan man ju prenumerera på ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 jo men i nåt taleworlds forum kommer jag ihåg att man kunde kryssa i en liten knapp när man skrev ett inlägg så man fick ett mail när nån skrev i det inlägget och det är en ganska bra funktion tycker jag Den här, kanske? Det gäller väl hela tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Väldigt bra förslag, har tänkt på det själv många gånger och sett det på andra sidor men har inte tänkt på att fråga admin om det, får hoppas han tar med det i någon uppdatering ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 (redigerat) Bra förslag, and while you're at it, snälla admin ta bort multiquoting. Gör som de flesta moderna forum nuförtiden, att när man quotat någon som har quotat så försvinner den första quoten automatiskt, så det inte blir "Quote i Quote". Det är bara irriterande :S Exempel: Nu så är det så här: -------------------------------------------------------------- Hej vart kan man få tag på senaste WoW patchen?? Du kan få tag på den här: www.whatever.com -------------------------------------------------------------- Hej vart kan man få tag på senaste WoW patchen?? Du kan få tag på den här: www.whatever.com Tack så mycket :D -------------------------------------------------------------- Men istället så kan man göra så att det blir såhär: -------------------------------------------------------------- Hej vart kan man få tag på senaste WoW patchen?? Du kan få tag på den här: www.whatever.com -------------------------------------------------------------- Du kan få tag på den här: www.whatever.com Tack så mycket :D -------------------------------------------------------------- Redigerat 23 April 2009 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Bra förslag, and while you're at it, snälla admin ta bort multiquoting. Gör som de flesta moderna forum nuförtiden, att när man quotat någon som har quotat så försvinner den första quoten automatiskt, så det inte blir "Quote i Quote". Det är bara irriterande :S Aa det skulle också vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Jo, hittade http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...05928&st=12 som ett bra exempel för att visa hur fult det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Jo, hittade http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...05928&st=12 som ett bra exempel för att visa hur fult det är nu.fyfan, man borde banna dem.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.