xiaoxiang Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 har ni köpt spel som var dyrt o su*it ? ja tycker aom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Vad e AOM? mitt värsta (och DYRT) spel ja köpt e Dino Crisis.. på baksidan såg d coolt ut, cool grafik och sånt.. men när ja körde, så var man en tjej.. MEN MAN SÅG I FÅGELPERSPETIV! så om en velociraptor kom mot en så kan den gö en "hopattack" innan man ens SER den! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag köpte Enter the Matrix och det såg jäkligt coolt ut på baksidan men när man spelade var det skön grafik men dåligt ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Bygg hus med Mulle Meck. Jätte långtråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 half life.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Vad är half life? Vad går det ut på?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Half-Life eller HL är ett action spel som är grunden för CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jaha och jag som inte har CS :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ja har de förrästen tillbaks till skräpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 jo Sc är kasst.. men det är inte ett "spel" utan en mod,. Master of orion 3 är ganska kasst.. mest för att jag inte hunnit lära mig det än. The sims är skräp oxå, har dock inte köpt det men vet att det är kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 för en gångs skull håller jag med dig zkin alla dom 3 är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 (redigerat) för en gångs skull håller jag med dig zkin alla dom 3 är skit borde skapa en grupp. Sim hate eller nåt sånt :rolleyes: Redigerat 8 April 2004 av Zkin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.