SuS1321 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 hehe ja et borde vi fattar inte vad det är som är så kul med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 age of mythology år f*n dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har köpt Need for speed. från början var jag jätte glad och kunde inte vänta tills jag kom hem. när jag satt i cd skivan så stannade alltid bilden jag förökte flera gånger.sen läste jag på baksidan av fodralet där stog det att man behövde ett specielt grafik kort. Jag blev så arg för grafi kortet kostar dubbelt så mycket som spelet. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 ooo asså titta alltid på baksidan innan ni köper ett spel B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Nepp...gjör inte det...de kan ljuga!!! Spela spelet istället! Prova det! Eller läs om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 half life.. Nej, det är ju bra!!Det är bara du som inte har kommit in i det, det har inte jag heller men det är kul sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har köpt Need for speed. från början var jag jätte glad och kunde inte vänta tills jag kom hem. när jag satt i cd skivan så stannade alltid bilden jag förökte flera gånger.sen läste jag på baksidan av fodralet där stog det att man behövde ett specielt grafik kort. Jag blev så arg för grafi kortet kostar dubbelt så mycket som spelet. :angry: Det tycker jag var ren klantighet utav dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 det trågigaste spelet som finns är Halo? skoja mitt sämsta e the sims ettan mina gubbar blir hela tiden böga? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Det jag köpte idag Hidden & Dangerus 1 Det ser rätt grymt ut på Baksidan men det var as tråkigt det bara hakar hela tiden vi hade typ 14 Gb innan vi installerade men det hakar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 NJa det värsta jag köpte var nog Max Payne! Det är nog kul i början men tyckte det blev mycket långtråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3njo Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Backpacker 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Backpaker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.