Hoppa till innehåll

Orättvist I Min Klass

Rekommendera inlägg

Asså vad i h*lvete snackar du om?

Yoshishi, detta är ett bra exempel varför vi borde ålderdiskriminera er.

-.- hitta ett annat forum?

låter som din lärare ålderdiskriminerar er killar :P du borde gå fram och ta henne på röven eller ngt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

låter som din lärare ålderdiskriminerar er killar :P du borde gå fram och ta henne på röven eller ngt.

Ålderdiskriminering? Vart f*n fick du det ifrån?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ålderdiskriminering? Vart f*n fick du det ifrån?

f*n sa fel. könsdiskriminering* -.-.-..-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Har du universums sämsta lärare? DET HAR JAG!!

eller jaa...inte direkt men i allafall taskigaste någonsin! vi KALLAR världens taskigaste lärare(mot killar)för skitet

eller nee eller jooo mot killarna!!

hon väljer alltid först tjejerna!!!

en gång när vi hade en vikarie i någon vecka ..när världens taskigaste lärare(mot killar)* kom tillbaka då skullle vi få godis från vikarien sen glömmde hon godiset .hon gav godiset till skitet när hon kom hem.

skitet skulle ge oss godiset dagen därpå!när vi skulle få godiset fick killarna inget godis!!! :(

här är ett till exempel!

jag sitter bredvid en tjej som ligger lååååååååååååångt efter!

när jag hållde på att arbeta tog jag en liten paus 30 sec.

och då såg skitet det och sa/skrek: DU FÅR f*n TA HEM EXTRA LÄXOR OM DU HÅLLER PÅ SÅ DÄR!!! *ledsen för svärord* medans hon som satt bredvid mig gick till sina kompisar och började skitmycket!medans alla glodde på mig!

det är inte tillåtet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hon kallar killar för fläsk och skit massa annat otrevligt!hon säger att tjejer äger ut killar*när igentligen killar äger ut tjejer* i min klass!

när killar råkar kanske göra illa en tjejdå blir det f*n minst454554545 års kvarsittning och ska ringa till föräldrarna nå och säger till rektorn att relegara han!!!!!!!!!! okej det sista påhittat!

hon skiter i om en kille ramlar och slår sig eller om en tjej kastar stenar/kottar/snöbollar på en kille!!

att vara kille 1 år och gå den klassen 1 år är lika svårt att klara världens svåraste spel utan fusk!!

och så tror/vet att när kille ramlar och stukar handen och börjar gråta tänker hon nog att killen är svag och känslig fegis.

Hur ska jag kunna ha universums sämsta lärare när du har det?

För övrigt kändes det inte helt ovanligt i låg-mellanstadiet att lärare favoritiserade elever,tror dock du överdriver väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Wat

Du skriver som en hög hästskit, förstod knappt hälften av det hela.

Om jag läser rätt, så tycker du att din lärare är "Universums elakaste lärare" för att hon inte ger er godis?

Herregud.

Åk till ett U-land, där elever som pratar på lektionerna får stryk av lärare.

Pfft, småungar.

words
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lärare ser tjejer som ansvarsfulla, lydiga och lätthanterliga, och ser killar som ostabila, uppkäftiga dumhuvuuden.

(nej inte alla lärare, men de finns lärare som är så, trust me I know..)

Och när man blir behandlad för ett beteende de tror alla killar har som man kanske inte har, faller man oftast in i det beteendet av ilska för hur de behandlad en.

Jag blir uppkäftig tillbax och man kommer ingenstans, du bör istället säga till rektorn då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Klaga nte på lärarna, du får väl skylla dig själv? Vad handlar det om egentligen? Att du inte får äta godis i skolan? Du slipper henne snart ändå, right? Du har flera år utan henne sedan.

Läs det andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du universums sämsta lärare? DET HAR JAG!!

eller jaa...inte direkt men i allafall taskigaste någonsin! vi KALLAR världens taskigaste lärare(mot killar)för skitet

eller nee eller jooo mot killarna!!

hon väljer alltid först tjejerna!!!

en gång när vi hade en vikarie i någon vecka ..när världens taskigaste lärare(mot killar)* kom tillbaka då skullle vi få godis från vikarien sen glömmde hon godiset .hon gav godiset till skitet när hon kom hem.

skitet skulle ge oss godiset dagen därpå!när vi skulle få godiset fick killarna inget godis!!! :(

här är ett till exempel!

jag sitter bredvid en tjej som ligger lååååååååååååångt efter!

när jag hållde på att arbeta tog jag en liten paus 30 sec.

och då såg skitet det och sa/skrek: DU FÅR f*n TA HEM EXTRA LÄXOR OM DU HÅLLER PÅ SÅ DÄR!!! *ledsen för svärord* medans hon som satt bredvid mig gick till sina kompisar och började skitmycket!medans alla glodde på mig!

det är inte tillåtet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hon kallar killar för fläsk och skit massa annat otrevligt!hon säger att tjejer äger ut killar*när igentligen killar äger ut tjejer* i min klass!

när killar råkar kanske göra illa en tjejdå blir det f*n minst454554545 års kvarsittning och ska ringa till föräldrarna nå och säger till rektorn att relegara han!!!!!!!!!! okej det sista påhittat!

hon skiter i om en kille ramlar och slår sig eller om en tjej kastar stenar/kottar/snöbollar på en kille!!

att vara kille 1 år och gå den klassen 1 år är lika svårt att klara världens svåraste spel utan fusk!!

och så tror/vet att när kille ramlar och stukar handen och börjar gråta tänker hon nog att killen är svag och känslig fegis.

1. Lär dig stava.

2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3

3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Lär dig stava.

2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3

3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt.

Fail.

Om du har problem med en lärare, prata med läraren.

Rätt j*vla enkelt, lättare än att snacka med rektorn i

alla fall.

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

Skit i dem nästa gång käftar du upp mot henne, gör jag jämt, när jag är less på våran lärare. Fast då får hon damp och då säger jag inget...

Redigerat av Kontroll
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Lär dig stava.

Fail.

Om du har problem med en lärare, prata med läraren.

Rätt j*vla enkelt, lättare än att snacka med rektorn i

alla fall.

Hur hjalper det att ga till en larare -.- det ar ju lararen han blir orattvisst behandlad av

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...