Signify Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Gillar faktiskt bara de tre första skivorna Kill Em All, Ride the Lightning, Master of Puppets. När And Justice for All kom (tycker iaf jag) blev det för kommersiellt, och musiken blev sämre. De bästa låtarna: Kill Em All : Motorbrath och Seek and Destroy Ride the Lightning : For Whom the Bell Tolls, Ride the Lightning och Creeping Death. Master of Puppets : Master of Puppets och Battery. Black Album har faktiskt två bra låtar, Enter Sandman och Sad But True. Det var när Black Album kom som det blev kommersiellt, And Justice For All är inte mer kommersiell än Kill Em All. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 tråkigt att den inte uppmärksammats så mycket. jäkligt skön låt. Väldigt underskattad. Är väll dock mycket tack vare att bandet själv inte gillat låten och t.o.m. ångrat den. Är väll ungefär samma dilemma som med don't tread on me som jag tycker är en sjukt bra låt men de har inte heller aldrig spelat den live heller :( . De hatar låten för att de var tvungna att göra en "radiovänlig" låt i sista minuten. Jag tror att texten refererar till situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 turn the page Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) One. Redigerat 19 Augusti 2009 av Organism Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 one, enter sandman, unforgiven och nothing els matters (stavning på hela) är bra låtar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Justice For All, Master Of Puppets, Eye of the beholder och One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.