Hoppa till innehåll

Account Upphittat


Novacaine
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Logga in på accet och kontakta någon på friendlist, kanske råkar det vara ägarens RL-kompis. Om hans acc blev hackat så kan du ju försöka få tillbaks det till ägaren på det sättet.

 

Och sluta tigga om att han ska han accet till er.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Logga in på accet och kontakta någon på friendlist, kanske råkar det vara ägarens RL-kompis. Om hans acc blev hackat så kan du ju försöka få tillbaks det till ägaren på det sättet.

 

Och sluta tigga om att han ska han accet till er.

Och du skulle gå till polisen om du hittade en 1000-lapp?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle sålt allt och skickat till din character, dock om nån anmäler det kan ju blizzard se om han mitt i allt samma dag skickat 3000g till Novacaine. Annars kan du skicka till en polare som sedan skickar till din bankchar som sedan skickar till Novacaine. För typ 200g till din polare för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv hade jag tagit det och tagit alla pengar och allt skit, eller kanske börjat spela på det. Men som andra sagt kan ha ta tillbaks det lätt om han vill, han kanske har ett annat acc så han kollar vad du gör på den charen om du nu spelar på det eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Disenchanta allt gear och sälj allting sen skickar du alla pengar till din main. (Går bara om de är på samma server)

Om han nu skrev i trade account och pass så är dem nog mest troligt på samma server :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

Disenchanta allt gear och sälj allting sen skickar du alla pengar till din main. (Går bara om de är på samma server)

Om han nu skrev i trade account och pass så är dem nog mest troligt på samma server :rolleyes:

 

Oops, just det :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...