Gäst Fender Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Man kan ju spela DS spel på PSP om man har CFW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Man kan ju spela DS spel på PSP om man har CFW. sant fast jag tror inte att det fungerar så bra, borde testa det dock. Men jag menar köra DS-spel utan pekskärm.. Det är som att äta mandelkubb utan någonting att dricka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Någon anmälde mitt inlägg för att jag sa att jag tyckte att den bästa kommentaren var av Flea. Vem var det? Redigerat 7 November 2009 av zamok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Man kan ju spela DS spel på PSP om man har CFW.Bara en del och de spelen är inte ens roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 sant fast jag tror inte att det fungerar så bra, borde testa det dock. Men jag menar köra DS-spel utan pekskärm.. Det är som att äta mandelkubb utan någonting att dricka. Jag kommer att få mardrömmar O_O on topic: som sagt så beror det ju på vilka spel du gillar, själv skulle jag ha köpt DSi eftersom jag gillar de mesta av nintendos spel =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Ds har bättre spel.. Men jag skulle köpa DSlite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Det beror ju på vad man gillar för spel freduboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Ja, det är lönt att köpa ds när man kan köpa PSP och köra PSP-spel och Ds-Spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. Det stämmer inte. Jag har båda och de underhåller mig lika mycket och eftersom jag är 14 så här jag till PSP enligt dig. Båda två har väldigt roliga spel. PSP kan producera realistisk grafik, DS har inte den kraften men gör då istället väldigt roliga och färglada spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Jag har också båda och tycker samma sak som ovanstående. Fast jag spelar nästan ingenting på dem nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Okej, folk har visst inte fattat. Psp är för folk som gillar lite mognare spel 12-18, som t.ex Tekken, God of War m.m Ds är för folk som gillar lite barnsligare spel som Super Mario och partyspel tillexempel. Alltså åldrarna 3-12. Det är du som inte har fattat.Super Mario är inte barnsligt. Det är en klassisk spelserie för alla åldrar. Jag fattar inte varför folk stämplar ds som barnsligt. Okej det finns väldigt mycket skit till ds, men de har också väldigt bra spel. Även om de är få. Sen när blev Party spel barnsligt? Är inte guitar hero, singstar mm partyspel? Du har lite att tänka om på. Redigerat 18 November 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg