360Xbox Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. jo, fast det där är ju inte sant... Det har mycket bättre spel IMO. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. jo, fast det där är ju inte sant... Det har mycket bättre spel IMO. Tycker att psp har det svagaste spelutbudet av alla konsoler som är heta just nu, typ Daxter, monster hunter, castlevania..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Jag tycker PSP har ett bra spel utbud, bättre än DS iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Ja, verkligen. Det har ju gått många rykten om att Saints Row 2 kommer till PSP i maj. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. jo, fast det där är ju inte sant... Det har mycket bättre spel IMO. Bättre spel betyder inte bättre spelutbud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. jo, fast det där är ju inte sant... Det har mycket bättre spel IMO. Bättre spel betyder inte bättre spelutbud Det gör det ju visst >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. jo, fast det där är ju inte sant... Det har mycket bättre spel IMO. Bättre spel betyder inte bättre spelutbud Det gör det ju visst >.< Bättre spel = Spelen är bättre Bättre spelutbud = Fler olika spel ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 Skulle då välja PSP eftersom det har bättre spelutbud. jo, fast det där är ju inte sant... Det har mycket bättre spel IMO. Bättre spel betyder inte bättre spelutbud Det gör det ju visst >.< Bättre spel = Spelen är bättre Bättre spelutbud = Fler olika spel ?? Bättre spelutbud = många bra spel Större spelutbud = flera spel Bättre spel = bättre spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Det här är de bra/dåliga sakerna med psp/dsi: PSP: Bra: Roliga spel Bra kontroller Bra grafik Många möjligheter Dåligt: Inte den bästa konsollen till FPS spel DSI: Bra: INGET! Dåligt: ALLT! Så jag säger så här köp PSP defenitivt DSI är värdelöst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Fan vad roligt det skulle va om det fanns ett RPG spel som WOW till psp som man skulle kunna gå runt online ;) Skulle köpa det direkt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Det här är de bra/dåliga sakerna med psp/dsi: PSP: Bra: Roliga spel Bra kontroller Bra grafik Många möjligheter Dåligt: Inte den bästa konsollen till FPS spel DSI: Bra: INGET! Dåligt: ALLT! Så jag säger så här köp PSP defenitivt DSI är värdelöst! Det dåliga med DSi är att kameran är 0,3 megapixel. Det är ju fan löjligt.Men allt är inte dåligt med DSi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Jag överdrev lite men jag tycker att det mesta med DSi är dåligt men inte allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg