b3njo Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 CS:CZ knäcker CS :P Inget spel nu knäcker CS. Men när HL2 och The Sims 2 kommer så pressar det ner det. *det är min tanke* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Hahaha!!! Japp! Det gör det verkligen...! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Manezz: Everquest är ett Mmorpg spel när medeltiden varade över världen! Då så fans det ju monster och sånt i Everquest! Everquest är helt enkelt ett bra spel som ej hackar så mycket... MHV/ Yaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag säger inte att cs e dåligt men battlefield vietnam knäcker lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Indy! Har du spelat BF Vietnam överhuvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 det e inte många spel som knäcker cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Joooo...över 100 spel knäcker CS eftersom alla tycker olika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 har knappt spelat cs men medal of honor knäcker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Knigthts of the old republic knäcker CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Visste ni inte att cs är en mod av half-life?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 inte för att jag tycker att half-life e läbig men jag hattar såna spel p.s många spel knäcker cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 inte många spel knäcker CS, det var ju det spel som lade grunden till BF, så om ni diggar BF så diggar ni CS... själv tycker jag AOE(Age Of Empires) är det bästa spel som någonsin gjort, specielt rise of rome!.. rockar gör det... sen är ju CS också kul, specielt alla buggar som gör att man kan cheata :P och Bf är också skoj, skjuta på tankar och döda är ju altid skoj :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.