bajersk Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Såg att Gröna lund har en ny karusell som heter insane. Är det någon som tänker åka den? Någon som vågar? Kolla nån av filmerna från den. http://www.tramsit.se/video.php?id=515 http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article4958891.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Verkar inte like hemskt som den där liknande på borgbacken så, kanske om jag kommer dit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Ja, fast är aldrig på Gröna Lund :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Jag kommer antagligen åka den i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Nej, gröna lund är B. Liseberg skare va. Fast den där insane verkar intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Liseberg > Gröna Lund, kommer inte besöka grönan igen, vart mycket besviken sist. Men lite nyfiken på Insane iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Jo den ser ju trevlig ut. Om jag någon är i Stockholm av nån anledning kan jag väl passa på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Dom skulle satt den på Liseberg istället .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Håller med. Gröna Lund är så uttjatat :( Liseberg har allt det coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Har tröttnat på alla sånna atraktioner så jag kommer nog inte prova den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Ska till Grönan om 10dar ska lätt åka insane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Har tröttnat på alla sånna atraktioner så jag kommer nog inte prova den.Samma här, orkar inte med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.