Hoppa till innehåll

Dota!

Rekommendera inlägg

Tja, på fritiden så kör jag också väldigt mycket dota, men det verkar inte vara så populärt på fuska? Eller är det någon annan mer än jag som lirar dota? Isåfall, vilken hero brukar ni köra? Någon speciell combo som är grym?

Är nyfiken för jag har aldrig sett en ända Dota tråd på hela fuska någon gång!

Jag heter Marckhuz på Wc3 battlenet, så om det är någon som vill lira lite dota, vore det roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag TÅL verkligen inte DotA.

Eller jo, spelet är okej.

Bara det att spelarna är ju internetets avskum.

Ser på när en vän spelar, och ärligt talat, varenda jäkla spelare i varenda jäkla säger saker som

"lol noob"

"lucker"

"haha u suc"

och hånar folk utan anledning, är precis som en CS server med bara coola 12-13 åringar, man står ju inte ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

På fritiden kör jag väl inte direkt något Dota. Det händer bara någon gång ibland för att hålla mig uppdaterad.

Men på LAN körs det en hel del.

Vilken hero brukaru lira? ;)

Favoriterna är la:

The Witch Doctor

(Kommer inte på namnet på denna...) Han kan iaf ha en passive ability som gör att han snurrar när man attackerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På fritiden kör jag väl inte direkt något Dota. Det händer bara någon gång ibland för att hålla mig uppdaterad.

Men på LAN körs det en hel del.

Vilken hero brukaru lira? ;)

Favoriterna är la:

The Witch Doctor

(Kommer inte på namnet på denna...) Han kan iaf ha en passive ability som gör att han snurrar när man attackerar.

Ah, Axe! Jo, dem är rätt sköna! Witch Doctors dot är ju härlig ;D Själv har jag börjat lira lite Mirana och Pudge nu!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag brukar köra hyfsat ofta, ett par matcher i veckan ;)

Säg vilka heroes också! Jag är nyfiken ;> Dessutom, vad heter du på Bnet?

Har inget acc på bnet eftersom jag inte har någon unik key,

men jag gillar typ Lightning relevant (stava) och dwarfen hunter :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...