TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Vad ska man göra om man vill försöka dygna? Jag försöker, men blir alltid så trött vid typ 1-tiden. Ska jag dricka energidrickor? Cola funkar inte på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Vad ska man göra om man vill försöka dygna? Jag försöker, men blir alltid så trött vid typ 1-tiden. Ska jag dricka energidrickor? Cola funkar inte på mig. Är "dygna" att vara uppe hela natten ?? hur många år äru ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Ja det är det, hurså? Varför vill du veta min ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Ja det är det, hurså? Varför vill du veta min ålder? börja drick cola eller ngn engeridryck innan du ska sätta dig vid datorn. jag gjorde det och va f*n vid datorn från 3 på dan till kl 8 nästa morgon. Redigerat 25 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Blir inte pigg av cola. Jag pallar inte sitta vid datan så mycket. Vill helst kolla på TV lr nåt, men orkar f*n inte. Energidricka gör mej inte särskilt pigg heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Blir inte pigg av cola. Jag pallar inte sitta vid datan så mycket. Vill helst kolla på TV lr nåt, men orkar f*n inte. Energidricka gör mej inte särskilt pigg heller. Kolla på TV är okej sålänge det är LCD eller Plasma och inte lysrör. Lysrörsbild ger en trötta ögon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Det har jag märkt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Lägg dig så sent som möjligt dagen innan och vakna sedan så sent som möjligt, kanske 14:00 så är man pigg långt in på natten som kommer. Jag har själv aldrig dygnat helt utan jag gick och la mig runt 13:00 efter att ha varit vaken hela natten. Redigerat 25 April 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ps2Boj Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Vad ska man göra om man vill försöka dygna? Jag försöker, men blir alltid så trött vid typ 1-tiden. Ska jag dricka energidrickor? Cola funkar inte på mig.Du kan alltid sova och sen göra något dagen därpå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Ja det är det, hurså? Varför vill du veta min ålder? Undrar bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Det är faktiskt viktigt att veta ålder, om man är 9 kanske det inte är så lätt att dygna men 15+ borde vara lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Vad ska man göra om man vill försöka dygna? Jag försöker, men blir alltid så trött vid typ 1-tiden. Ska jag dricka energidrickor? Cola funkar inte på mig.1. skit i TV, man blir bara trött av det.2. skaffa massa jolt, DH har om och om igen bevisat att det funkar. 3. LAN:a med polare, då har du sysselsättning. förövrigt är dygna jävligt puckat för man blir helt knäpp i huvudet av det och sen sover man bara bort kommande dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.