Hoppa till innehåll

Dygna


TechnoLover

Rekommendera inlägg

Vad ska man göra om man vill försöka dygna? Jag försöker, men blir alltid så trött vid typ 1-tiden. Ska jag dricka energidrickor? Cola funkar inte på mig.

 

Är "dygna" att vara uppe hela natten ?? hur många år äru ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är det, hurså?

Varför vill du veta min ålder?

börja drick cola eller ngn engeridryck innan du ska sätta dig vid datorn. jag gjorde det och va f*n vid datorn från 3 på dan till kl 8 nästa morgon. Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg dig så sent som möjligt dagen innan och vakna sedan så sent som möjligt, kanske 14:00 så är man pigg långt in på natten som kommer. Jag har själv aldrig dygnat helt utan jag gick och la mig runt 13:00 efter att ha varit vaken hela natten.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ps2Boj

Vad ska man göra om man vill försöka dygna? Jag försöker, men blir alltid så trött vid typ 1-tiden. Ska jag dricka energidrickor? Cola funkar inte på mig.

Du kan alltid sova och sen göra något dagen därpå..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska man göra om man vill försöka dygna? Jag försöker, men blir alltid så trött vid typ 1-tiden. Ska jag dricka energidrickor? Cola funkar inte på mig.

1. skit i TV, man blir bara trött av det.

2. skaffa massa jolt, DH har om och om igen bevisat att det funkar.

3. LAN:a med polare, då har du sysselsättning.

 

förövrigt är dygna jävligt puckat för man blir helt knäpp i huvudet av det och sen sover man bara bort kommande dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...