kimp@n Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Löser inte den fjärde och sista rutan på den franska sidan. det står ju 3 + 3?och då svarar jag 6 i rutan men den blir röd.. vad skall man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Så j*vla bra du är! Du är f*n bäst. Jag har Spotify nu! Tusen j*vla tack :D du kan få alla mina FM om jag har mkt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 (redigerat) Tack så mycket :D :D : Din sista Länk Funka :D :D :) Redigerat 28 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Här får ni en drös invites, testa på. http://pastebin.com/f490e3f09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Det funkar att bara googla också, det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Alla sidor som fleo, lakka etc. har slut på invites >_> Men, http://smexdesign.se/spotify-invites/ har kvar eftersom man inte "får" en invite, utan hackar sig in på spotifys regestrerings-sida ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Hackar sig in? Det är väl lite fel uttryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Hackar sig in? Det är väl lite fel uttryck? Njae, låter coolare när man berättar hur man gör då :) Brukar fixa konton åt folk genom smexdesign. För er som inte vet: Det är en proxyserver, som ligger i Storbrittanien just nu, där Spotify ger ut gratis invites till de som bor där (Har varit Frankrike förut, och Sverige innan dess), så helt enkelt så ligger din dator i Storbrittanien tror Spotify, och du kan därmed regga om du skriver i rätt postnummer o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 spotify är skit bra ;) jag vill ha det på min dator, min pappa har det på sin :) men inte på min :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 spotify är skit bra ;) jag vill ha det på min dator, min pappa har det på sin :) men inte på min :( http://smexdesign.se/spotify-invites/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 ok tack men vet någon var var man kan få en inv till voddler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 ok tack men vet någon var var man kan få en inv till voddlerFel tråd du skriver i... skapa en ny tråd eller gör en sökning om den finns redan :) onT : Annars kan man bara använda en proxy för att fylla i uppgifterna utan att alla invites är tagna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.