SvenskaSpel Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 skriv gärna något mer på berättelsen _sgshh.doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Funkar inte att ladda ner. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Funkar inte att ladda ner. :( GORILLA: Kan du inte skriva berättelsen i ditt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.Tjenare Tolin!! (roligare än din berättelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.gjorde bara något på 20 minuter hade inget att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.Tjenare Tolin!! (roligare än din berättelse) Något sådant finns inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där? *ironi* Redigerat 29 April 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där? *ironi* Tack :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där? *ironi* Tack :lol: OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Det var den absolut sämsta berättelse jag någonsin har läst i hela mitt liv. Ärligt talat tror jag att jag skulle kunna slänga ihop bättre på 20 minuter. (Inte för jag tänker gör det) Plugga grammatik, som Tolin sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där? *ironi* Tack :lol: OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi! Haha, precis xD Njae, den sög tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.