Rullis Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Någon annan själ här på fuska.se som har köpt detta underbara album? ^^ Köpte det idag och har precis lyssnat igenom det. Favorit låt efter första lyssnandet är for the moment; I feel a change comin' on! Så, någon annan som har hört detta album än? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Nej, men ska kolla om det finns på spotify ännu^^ Bob Dylan FTW! EDIT: Ja det finns, lyssnar igenom det nu! Redigerat 29 April 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Jag förstår mig inte på Bob Dylan's musik alls, jag menar gubben kan ju knappt sjunga och när han tar fram sitt munspel så får man ju självmords tankar. Så tkr jag iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Jag förstår mig inte på Bob Dylan's musik alls, jag menar gubben kan ju knappt sjunga och när han tar fram sitt munspel så får man ju självmords tankar. Så tkr jag iaf :P Då lyssnar du inte helt enkelt. (På lyriken dvs) Dessutom om man gillar Dylan gillar man för det mesta när han sjöng på 60-70 talet ^^ Men jag tycker hans röst är fett najs just nu, som han fått efter 40 år av att röka =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 How many roads must a man walk, before u can cal him a man? Dob Dylan SUCKS! / MAIDEN FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Man kan ju se att du inte kommer klara att gå ner många vägar i ditt liv iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Ska nog ta mig lite tid till att lyssna igenom det imorn (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Man kan ju se att du inte kommer klara att gå ner många vägar i ditt liv iallafall.precis, med tanke på min kondition som vore det rent av dumt att gå överhuvudtaget, Run bitch RUUN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Har av någon outgrundlig anledning inte tillräckligt mycket pengar för att köpa den nu, men jag skaffar den inom kort! Medan jag väntar på pengarna kan kanske någon som lyssnat igenom den skriva en recension eller liknande i tråden? Redigerat 19 Maj 2009 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Har av någon outgrundlig anledning inte tillräckligt mycket pengar för att köpa den nu, men jag skaffar den inom kort! Medan jag väntar på pengarna kan kanske någon som lyssnat igenom den skriva en recension eller liknande i tråden? kul Redigerat 19 Maj 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Har av någon outgrundlig anledning inte tillräckligt mycket pengar för att köpa den nu, men jag skaffar den inom kort! Medan jag väntar på pengarna kan kanske någon som lyssnat igenom den skriva en recension eller liknande i tråden? kul Du syftar på att jag inte köper skivor?Um.. Jo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Hmm.. kollade på ett Dylan klipp på youtube och jag tycker inte att det är speciellt bra. Tänker inte köpa skivan, lyssnar hellre på Metal, trash osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.