WASD Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Så om man tar denna smileyn och drar ut den till 1920x1080 och sedan visa den på 1920x1080 skärm så är det HD? :) Det var det jag menade med att det har med bildkvalitén att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Absolut inte, för då är den uppskalad (interlaced-upplösningar). Var inte korkad nu, du vet lika väl som jag att jag menar i HD-output. Om nu smilien ifråga skulle sparas i 1080P och outputtas i 1080P skulle det givetvis se förjävligt ut, men det är ändå HD för det. HD är bara upplösning, oavsett hur fult originalet är, så länge det är i HD-upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Okay, tycker bara det låter dumt att den smileyn i 1080p kallas för HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 burnout paradise?wow... burnout paradise... måste bara testa den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Grym kvalité har inget med HD att göra. HD är bara något som så att det blir ännu grymmare kvalité. wat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Okay, tycker bara det låter dumt att den smileyn i 1080p kallas för HD. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3...e_scan_hdtv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 HD - High Detail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Nej, HD = High Definition. Fin och nödvändig bump för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Okay, tycker bara det låter dumt att den smileyn i 1080p kallas för HD. Läs igenom trådet så ser man att du tror att det är en debatt tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 vadå... varför anmälde nån mig? bara för att jag skriver det så behöver ni inte anmäla mig... menar ni att jag bara ska anmäla er utan vidare? det ska jag också göra i fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 vadå... varför anmälde nån mig? bara för att jag skriver det så behöver ni inte anmäla mig... menar ni att jag bara ska anmäla er utan vidare? det ska jag också göra i fortsättningenTror det var för bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.