super-fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det e många några favoriter är EA, Valve, Lucasarts, och nåra till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 OK, Kanji-Thoridahs! Du säger så bara! Du vet inte vilka de är! Men strunt i det nu! Och föresten så kan du också få en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Tom Clancy har bara gjort bra spel fast han har inte gjort det bästa spelet fast jag tycker ändå honom dels för att han är den enda som jag kom på just nu och dels för det jag sa innan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Tom Clancy har bara gjort bra spel fast han har inte gjort det bästa spelet fast jag tycker ändå honom dels för att han är den enda som jag kom på just nu och dels för det jag sa innan :) Tyvärr måste jag säga att du har missupfattat lite. Tom Clancy har inte gjort Splinter Cell och Rainbow Six spelen. Tom Clancy är en författare som skriver (eller skrev, vet inte riktigt om han skriver nu) agent böcker. Sen har man kommit på ideén till att använda hans namn till agentspel. Om man vill veta vad Tom Clancy är för nåt egentligen kan man se filmen The sum of all fears (Summan av skräck) med Ben Affleck som är baserad på en av hans böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Skywalker, min vänn! Hur vet du allt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Skywalker, min vänn! Hur vet du allt detta? jag är allmänbildad eller nåt sånt bara. kommer ihåg grejer jag läst och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Coolt! Mästare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det ska vara Nival och Lucas Arts!! ...Blizzard är inte helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 åhhhh...Affe vi möts igen! Nu ska du inte snacka om Lucasarts! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 EA GAMES HELT KLART!!! och lucas arts!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) glömde svara iaf: ea games, dice, mm Redigerat 10 April 2004 av xiao-x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stinger Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 EA WESTWOOD STUDIOS ROCKSTAR ÄVEN KALLAT R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.