Darkdevil Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Tjoflöjt! Nu är det så att jag och min kompis funderar på ifall det går att klara ut Mulle Meck bygger bilar, går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Var riktigt länge sen jag spelade det men jag antar att det finns en slut, tror knappast det är som WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Japp, det finns ett slut för alla Mull Meckspel, har för mig att man kör till ett ställe där man vill bygga ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonro Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 Japp, det finns ett slut för alla Mull Meckspel, har för mig att man kör till ett ställe där man vill bygga ett hus.Så långt har inte jag kommit. Berätta mer hur man gör för att komma dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 15 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2013 (redigerat) Så långt har inte jag kommit. Berätta mer hur man gör för att komma dit. Varför bumpar du alla gamla mullemeck trådar?Gör en egen tråd om alla MulleMeck spel istället. Men hursomhelst ska du typ tuta på en get med en megafon så går den därifrån sen är vägens ände där. Kommer inte riktigt ihåg var den där geten var Redigerat 15 Januari 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonro Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Varför bumpar du alla gamla mullemeck trådar?Gör en egen tråd om alla MulleMeck spel istället. Men hursomhelst ska du typ tuta på en get med en megafon så går den därifrån sen är vägens ände där. Kommer inte riktigt ihåg var den där geten varÄr det bättre att jag skapar en ny tråd än att bumpa alla gamla menar du? Okej, jag ber om ursäkt för det då. Den geten känner jag nog till, men "ForlorN" skrev att man ska komma till ett ställe där man vill bygga ett hus, det har inte jag gjort. Någon som vet var man kan hitta nya världar, alltså nya platser att åka till, till detta spel? Har läst att det ska finnas någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Är det bättre att jag skapar en ny tråd än att bumpa alla gamla menar du? Okej, jag ber om ursäkt för det då. Den geten känner jag nog till, men "ForlorN" skrev att man ska komma till ett ställe där man vill bygga ett hus, det har inte jag gjort. Någon som vet var man kan hitta nya världar, alltså nya platser att åka till, till detta spel? Har läst att det ska finnas någonstans.Välkommen till fuska! :D För att slippa dig onödigt lidande kan jag informera dig om att på det här forumet finns det en (av många) osagd regel om att inte bumpa väldigt gamla trådar. Det är dels av anledningen av att det förr var förbjudet (och gamla medlemmar tänker inte på att det rent tekniskt är helt ok) och dels av anledningarna att gamla trådar ses på något sätt som "arkiv" och nya inlägg är lite som att förstöra arkivet. Dessutom genom att göra en ny tråd bidrar du till att göra forumet aktivare gen om att du skapar nya trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Dessutom genom att göra en ny tråd bidrar du till att göra forumet aktivare gen om att du skapar nya trådar.Kan du utveckla det lite, för jag ser inte på vilket sätt det gör skillnad med att bumpa en tråd, eller att göra en helt ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Jag vet inte det är bara en allmän uppfattning. Fler trådar ger känslan av att folk skapar "nytt" och att forumet växer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Är det bättre att jag skapar en ny tråd än att bumpa alla gamla menar du? Okej, jag ber om ursäkt för det då. Den geten känner jag nog till, men "ForlorN" skrev att man ska komma till ett ställe där man vill bygga ett hus, det har inte jag gjort. Någon som vet var man kan hitta nya världar, alltså nya platser att åka till, till detta spel? Har läst att det ska finnas någonstans.Jag ber om ursäkt om jag lät farlig. Men du kommer till vägens ände och där bygger du ett hus i nästa spel MulleMeck bygger hus tror jag. Eller i MulleMeck bygger hus bygger man sitt hus för att det gamla rasade tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antonro Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Välkommen till fuska! :D För att slippa dig onödigt lidande kan jag informera dig om att på det här forumet finns det en (av många) osagd regel om att inte bumpa väldigt gamla trådar. Det är dels av anledningen av att det förr var förbjudet (och gamla medlemmar tänker inte på att det rent tekniskt är helt ok) och dels av anledningarna att gamla trådar ses på något sätt som "arkiv" och nya inlägg är lite som att förstöra arkivet. Dessutom genom att göra en ny tråd bidrar du till att göra forumet aktivare gen om att du skapar nya trådar.Tack för välkomnandet! Ok, ska jag skapa en ny tråd då för varje spel menar du? Ny tråd är väl inte garanterat svar? Hur vore det om ni svarade på mina frågor istället för att påpeka detta hela tiden? Jag ber om ursäkt om jag lät farlig. Men du kommer till vägens ände och där bygger du ett hus i nästa spel MulleMeck bygger hus tror jag. Eller i MulleMeck bygger hus bygger man sitt hus för att det gamla rasade tror jag.Okej, jag förstår tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.