Hoppa till innehåll

Mulle Meck Bygger Bilar


Darkdevil

Rekommendera inlägg

  • 3 år senare...

Så långt har inte jag kommit. Berätta mer hur man gör för att komma dit.

Varför bumpar du alla gamla mullemeck trådar?Gör en egen tråd om alla MulleMeck spel istället. Men hursomhelst ska du typ tuta på en get med en megafon så går den därifrån sen är vägens ände där. Kommer inte riktigt ihåg var den där geten var Redigerat av Gudas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför bumpar du alla gamla mullemeck trådar?Gör en egen tråd om alla MulleMeck spel istället. Men hursomhelst ska du typ tuta på en get med en megafon så går den därifrån sen är vägens ände där. Kommer inte riktigt ihåg var den där geten var

Är det bättre att jag skapar en ny tråd än att bumpa alla gamla menar du? Okej, jag ber om ursäkt för det då. Den geten känner jag nog till, men "ForlorN" skrev att man ska komma till ett ställe där man vill bygga ett hus, det har inte jag gjort. Någon som vet var man kan hitta nya världar, alltså nya platser att åka till, till detta spel? Har läst att det ska finnas någonstans.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bättre att jag skapar en ny tråd än att bumpa alla gamla menar du? Okej, jag ber om ursäkt för det då. Den geten känner jag nog till, men "ForlorN" skrev att man ska komma till ett ställe där man vill bygga ett hus, det har inte jag gjort. Någon som vet var man kan hitta nya världar, alltså nya platser att åka till, till detta spel? Har läst att det ska finnas någonstans.

Välkommen till fuska! :D

 

För att slippa dig onödigt lidande kan jag informera dig om att på det här forumet finns det en (av många) osagd regel om att inte bumpa väldigt gamla trådar. Det är dels av anledningen av att det förr var förbjudet (och gamla medlemmar tänker inte på att det rent tekniskt är helt ok) och dels av anledningarna att gamla trådar ses på något sätt som "arkiv" och nya inlägg är lite som att förstöra arkivet. Dessutom genom att göra en ny tråd bidrar du till att göra forumet aktivare gen om att du skapar nya trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bättre att jag skapar en ny tråd än att bumpa alla gamla menar du? Okej, jag ber om ursäkt för det då. Den geten känner jag nog till, men "ForlorN" skrev att man ska komma till ett ställe där man vill bygga ett hus, det har inte jag gjort. Någon som vet var man kan hitta nya världar, alltså nya platser att åka till, till detta spel? Har läst att det ska finnas någonstans.

Jag ber om ursäkt om jag lät farlig. Men du kommer till vägens ände och där bygger du ett hus i nästa spel MulleMeck bygger hus tror jag. Eller i MulleMeck bygger hus bygger man sitt hus för att det gamla rasade tror jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Välkommen till fuska! :D

 

För att slippa dig onödigt lidande kan jag informera dig om att på det här forumet finns det en (av många) osagd regel om att inte bumpa väldigt gamla trådar. Det är dels av anledningen av att det förr var förbjudet (och gamla medlemmar tänker inte på att det rent tekniskt är helt ok) och dels av anledningarna att gamla trådar ses på något sätt som "arkiv" och nya inlägg är lite som att förstöra arkivet. Dessutom genom att göra en ny tråd bidrar du till att göra forumet aktivare gen om att du skapar nya trådar.

Tack för välkomnandet!

 

Ok, ska jag skapa en ny tråd då för varje spel menar du? Ny tråd är väl inte garanterat svar? Hur vore det om ni svarade på mina frågor istället för att påpeka detta hela tiden?

 

Jag ber om ursäkt om jag lät farlig. Men du kommer till vägens ände och där bygger du ett hus i nästa spel MulleMeck bygger hus tror jag. Eller i MulleMeck bygger hus bygger man sitt hus för att det gamla rasade tror jag.
Okej, jag förstår tror jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...