GangsterTwist Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 De 3 spelen jag längtar till mer en något annat spel är: 1. Red Faction: Guerrilla 2. Mafia 2 3. UFC undisputed 2009 Vilka är dina 3 mest längtade spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Guitar Hero Metallica [Prototype] Call Of Duty:4 Modern Warfare 2 .... vad annars? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 De 3 spelen jag längtar till mer en något annat spel är: 1. Red Faction: Guerrilla 2. Mafia 2 3. UFC undisputed 2009 Vilka är dina 3 mest längtade spel? Har du kört Red Faction demot? Grymt kul :D Men jag väntar på Prototype, och 2 andra typ. (Har inte bestämt mig) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 UFC 2009 absolut främst sen är det väl NHL 2010 och kanske Assassin's Creed 2,fick ett riktigt sug när jag läste en tråd om Assassins Creed nyss.Men det kommer inte komma på långtid.Sen är det en hel del andra som jag dock inte har någon aning om release eller om dom ens påbörjat fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Prototype, Assassin's Creed 2 och kanske det där nya Ratchet and Clank: A Crack in Time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Hmmmm :P Modern warfare 2, R&C ACIT och Uncharted 2! Redigerat 1 Maj 2009 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Guitar Hero Metallica.Modern warfare 2.Need for Speed SHIFT Redigerat 14 Maj 2009 av Hoglund7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Modern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare ) Assassins Creed 2 I Am Alive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Guerilla: Red Faction Bioshock 2 Modern Warfare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2, NHL2010 och typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Modern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare ) Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Modern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare ) Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;) Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.