Gäst patrikking Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Saints row 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Modern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare ) Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;) Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2. Exakt GamerB! Sök på gamespot eller nån annan spelsida så ser du att det BARA heter Modern Warfare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Jag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 RaceDriver GRID sjukt jul spel ya ner demon alla folk och testa den askul spel verkligen och verklighetsbaserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Guitarr Hero Metallica , Assassin's Creed 2 , sen vet jag inte det sissta jag får fundera! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Jag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än. Eh jo? Assassin Creed 2 är i 1400 -Talet. Det har nåt med franska revulationen att göra och så kanske kommer man att göra nåt för Leonardo Da Vinci Och det kommer vara BÄST! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Jag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än. Eh jo? Assassin Creed 2 är i 1400 -Talet. Det har nåt med franska revulationen att göra och så kanske kommer man att göra nåt för Leonardo Da Vinci Och det kommer vara BÄST! :P Jag snackar Gameplay. Information i spel kan vara svin bra, men om Gameplay suger så vill man ju inte ha spelet. Jag avgör först då efter en video med tillräckligt mycket Gameplay, ifall jag anser spelet bra. Assassins Creed 1 tyckte typ 50% sög och 50% tyckte de var as bra. Jag ansåg Assassins Creed 1 as bra. Så Assassins Creed 2 kan ju bara bli bättre väl?Sen vet jag all bakrunds infromation av Assassins Creed 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Jag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än. Eh jo? Assassin Creed 2 är i 1400 -Talet. Det har nåt med franska revulationen att göra och så kanske kommer man att göra nåt för Leonardo Da Vinci Och det kommer vara BÄST! :P Jag snackar Gameplay. Information i spel kan vara svin bra, men om Gameplay suger så vill man ju inte ha spelet. Jag avgör först då efter en video med tillräckligt mycket Gameplay, ifall jag anser spelet bra. Assassins Creed 1 tyckte typ 50% sög och 50% tyckte de var as bra. Jag ansåg Assassins Creed 1 as bra. Så Assassins Creed 2 kan ju bara bli bättre väl?Sen vet jag all bakrunds infromation av Assassins Creed 2.. Jaha du mena så. Ja men developerna har ju sagt i interjuver att dom har gjort freerunning bättre och mindre bugs. men det tror man inte på förren man ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 grand turismo 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Modern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare ) Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;) Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2. Exakt GamerB! Sök på gamespot eller nån annan spelsida så ser du att det BARA heter Modern Warfare 2 Tro inte på allt du läser OnT: Jag längtar till [prototype] Redigerat 3 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Modern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare ) Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;) Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2. Exakt GamerB! Sök på gamespot eller nån annan spelsida så ser du att det BARA heter Modern Warfare 2 Tro inte på allt du läser OnT: Jag längtar till [prototype] Infinity ward har redan bestämt det. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Gran Turismo 5, ska bli riktigt fett att köra det i HD :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.