Hoppa till innehåll

Vilka 3 Spel Längtar Ni Till Mer En Allt Annat


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

måste faktiskt hålla med, finns inget att göra i prototype när man klarat ut spelet eftersom det inte spawnar några hydras eller leader hunters, finns bara bögiga helikoptrar och pansarvagnar som spammar missiler som skjuter en bakåt hela tiden...

Då väljer man New Game+ och spelar om med alla krafter och inte gör nått uppdrag så det bara är vanliga människor som man får döda :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

måste faktiskt hålla med, finns inget att göra i prototype när man klarat ut spelet eftersom det inte spawnar några hydras eller leader hunters, finns bara bögiga helikoptrar och pansarvagnar som spammar missiler som skjuter en bakåt hela tiden...

Då väljer man New Game+ och spelar om med alla krafter och inte gör nått uppdrag så det bara är vanliga människor som man får döda :D

 

Still boring!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

måste faktiskt hålla med, finns inget att göra i prototype när man klarat ut spelet eftersom det inte spawnar några hydras eller leader hunters, finns bara bögiga helikoptrar och pansarvagnar som spammar missiler som skjuter en bakåt hela tiden...

Då väljer man New Game+ och spelar om med alla krafter och inte gör nått uppdrag så det bara är vanliga människor som man får döda :D

 

Still boring!

 

Då säljer man spelet och köper nått annat. :D

 

OnT:

Batman Arkham Asylum

Max Payne 3

BackBreaker

Red Dead Redemption

Saints row 3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Tales of Vesperia. Det ska portas till PS3. Mums :wub:

Köpte de till xbox 360 för ca en månad sen, väl värt pengarna. Bästa spelet jag har spelat på många år, själva storyn tar runt 70h att klara, sen har man yttligare 100+h i sidoquests :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tales of Vesperia. Det ska portas till PS3. Mums :wub:

Köpte de till xbox 360 för ca en månad sen, väl värt pengarna. Bästa spelet jag har spelat på många år, själva storyn tar runt 70h att klara, sen har man yttligare 100+h i sidoquests :)

 

Grr, sluta fresta mig så. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Just nu ser jag bara fram emot Assassins Creed 2 och The Force Unleashed DLC och number 1 på min intresse lista just nu är RAGE. Jag spela väldigt mycket Fallout 3 och känslan i spelet va grym och RAGE ger mig verkligen en Fallout känsla satt de är ett stort plus, grafikmässigt är spelet underbart också.

 

LÄNK till ny trailer: http://www.gametrailers.com/video/quakecon...iler-rage/54147

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...