Hoppa till innehåll

Hur Firade Ni Valborg?


Nittionio

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

åkte till stadsparken i lund, så jäkla mycket folk och skräp för den delen. drack öl och rom, spatserade rundor i parken i jakt på kompisar, köpte ännu mer öl, ångrar att jag letade upp vissa kompisar, konverserar och har det allmänt trevligt. sen verkar jag ha glömt någon timme, hände nog inget särskilt ändå. gick med ett par människor för att gå till någon slags efterfest, krävde på vägen att man skulle få två dipsåser till sitt "stora-meal" på mcdonalds, fick 2 dipsåser. tog det lugnt på efterfesten. sprang lite senare iväg med en kompis, för att slippa en annan "kompis" och kom till ännu en efterfest. där lyssnade vi på musik och folk utbyttes hela tiden. halv 3 sticker jag och en kompis till stadsparken igen, sugna på lite fest helt enkelt. väl där konstaterar polisen att vi nog är sist kvar!! försöker sedan göra av med 3 timmars dötid på centralen. blev svinkallt, så använde diverse trix för att skyla mina underben som typ frös sönder. 7.00~ är jag hemma oich sover fram tills nu!

 

j*vlaqr ska kanske börja blogga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grillade lite korv med ett par kompisar, ringde runt till ett par langare och frågade om de hade öl, ingen j*vla langare i hela Malmö hade öl. Så vi sket i ölen och njöt av nykterhet. Grillade och stack in till valborgselden där jag trampade säkert på fem stycken hundsvansar. (Vem f*n tar med en hund till ett sjukt packat ställe?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slottskogen! D:

Vare ös där eller? Har en polare som skulle dit, men ahr inet fått tag i honom å kollat hur de va än.

 

 

Gjorde väl inte så mkt, grillade me en polare å hans brud, sen satte vi oss i hans källare kollade på film å knäckte några kalla ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...