Gäst caru Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Har inte gjort något spec. Vi gör aldrig nåt på Valborg eller 1st maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 njaa valborg är inte mycket att ha enligt mig, bara en massa fjortisar som springer runt o ska leka häftiga.. blev en lugn kväll hemma hos en polare där det blev ps3 och lite annat chill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag var hemma och hostade :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 LAN; ingen majbrasa där jag bor i år pga. dom som bodde nära (Idioter :<) ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag satt hemma och spelade Counter Strike Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 åkte till stadsparken i lund, så jäkla mycket folk och skräp för den delen. drack öl och rom, spatserade rundor i parken i jakt på kompisar, köpte ännu mer öl, ångrar att jag letade upp vissa kompisar, konverserar och har det allmänt trevligt. sen verkar jag ha glömt någon timme, hände nog inget särskilt ändå. gick med ett par människor för att gå till någon slags efterfest, krävde på vägen att man skulle få två dipsåser till sitt "stora-meal" på mcdonalds, fick 2 dipsåser. tog det lugnt på efterfesten. sprang lite senare iväg med en kompis, för att slippa en annan "kompis" och kom till ännu en efterfest. där lyssnade vi på musik och folk utbyttes hela tiden. halv 3 sticker jag och en kompis till stadsparken igen, sugna på lite fest helt enkelt. väl där konstaterar polisen att vi nog är sist kvar!! försöker sedan göra av med 3 timmars dötid på centralen. blev svinkallt, så använde diverse trix för att skyla mina underben som typ frös sönder. 7.00~ är jag hemma oich sover fram tills nu! j*vlaqr ska kanske börja blogga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 ute med polarna på någon j*vla strand och drack,fast jag drack bara cider.någon måste ju hålla koll på dom andra så att dom inte hoppar i havet,kör moppe fulla,kastar glas flaskor på bilar eller något annat dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Grillade lite korv med ett par kompisar, ringde runt till ett par langare och frågade om de hade öl, ingen j*vla langare i hela Malmö hade öl. Så vi sket i ölen och njöt av nykterhet. Grillade och stack in till valborgselden där jag trampade säkert på fem stycken hundsvansar. (Vem f*n tar med en hund till ett sjukt packat ställe?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 baksmälla, fuck :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Slottskogen! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Statsparken i LUND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Slottskogen! D: Vare ös där eller? Har en polare som skulle dit, men ahr inet fått tag i honom å kollat hur de va än. Gjorde väl inte så mkt, grillade me en polare å hans brud, sen satte vi oss i hans källare kollade på film å knäckte några kalla ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.