prophet Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 KoRn WORD UP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Hahaha p11 på metaltown :P dream on... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;) Jadu, Det är 13 årsgräns på sådant!Men vänta två år så kommer du nog in sen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Ska dock på konsert på sommarn och se på Slipknot, kommer bli as coolt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;) Jadu, Det är 13 årsgräns på sådant!Men vänta två år så kommer du nog in sen :P f*n! Ja, jag får väl vänta då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot, ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot ofc, ska bli grymt kul att se de i sommar! På Metaltown eller? Dit skulle jag vilja gå i sommar, kanske blir så ;) Yep, får se om de blir lika lyckat som förra året! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johnz Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Slipknot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Föredrar nog SlipKnoT framför koRn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Slepknöt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg