DonaldDuck Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Jag måste bara säga, fan vad jag hatar lolcats. Bara en bild på en katt/några katter som gör nånting konstigt sen en text som är felstavad, fattar inte vad som är roligt. Har man inte dålig humor är det inte mycket att skratta åt. Bra humor = man skrattar åt det mestaDålig humor = Det krävs mycket för att få en att skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Jag måste bara säga, fan vad jag hatar lolcats. Bara en bild på en katt/några katter som gör nånting konstigt sen en text som är felstavad, fattar inte vad som är roligt. Har man inte dålig humor är det inte mycket att skratta åt. Bra humor = man skrattar åt det mestaDålig humor = Det krävs mycket för att få en att skratta Också ett sätt att se på saken, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Bra humor = man skrattar åt det mesta Dålig humor = Det krävs mycket för att få en att skratta Nej nej, helt fel mitt barn. Bra humor är när du skrattar med någon medan dålig humor är när du skrattar åt någon. Jesu Kristi frid och skratta med din nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Bra humor = man skrattar åt det mesta Dålig humor = Det krävs mycket för att få en att skratta Nej nej, helt fel mitt barn. Bra humor är när du skrattar med någon medan dålig humor är när du skrattar åt någon. Jesu Kristi frid och skratta med din nästa. Att "skratta åt" eller "skratta med" beror på personen som blir skrattad åt/med imo. Ifall jag ramlar på ett roligt sätt och mina kompisar skrattar på grund av det är det upp till mig att tolka om de skrattar åt eller med mig. Man framkallar ju ett skratt liksom, bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Bra humor = man skrattar åt det mesta Dålig humor = Det krävs mycket för att få en att skratta Nej nej, helt fel mitt barn. Bra humor är när du skrattar med någon medan dålig humor är när du skrattar åt någon. Jesu Kristi frid och skratta med din nästa. Du verkar ha många barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Deleted_photo.png Redigerat 13 Juli 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Melon vad var det roliga i din bild? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) Melon vad var det roliga i din bild? :s Med andra ord, hade tråkigt :) Redigerat 13 Juli 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 om den inte är rolig vad gör den på roliga bilder-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 http://lolsnaps.com/upload_images/real/305.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.