Lillskiten2 Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 undrar varför folk i den här tråden lägger upp bilder som ingen ens kommenterar eller tycker är roligt. syftet med tråden är att lägga upp roliga bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 undrar varför folk i den här tråden lägger upp bilder som ingen ens kommenterar eller tycker är roligt. syftet med tråden är att lägga upp roliga bilder.Måste man kommentera bilder som kommer upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 undrar varför folk i den här tråden lägger upp bilder som ingen ens kommenterar eller tycker är roligt. syftet med tråden är att lägga upp roliga bilder.Så lägger du upp en tråkig bild ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 En facebook bild.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Så lägger du upp en tråkig bild ^^som om det inte vore nog Ganska tråkig tråd om jag får säga det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 som om det inte vore nog Ganska tråkig tråd om jag får säga det självVarför göra den värre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Varför göra den värre då?ja precis varför göra den värre än vad den redan är :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 ja precis varför göra den värre än vad den redan är :PVa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Gammal Humor jag Har :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Gammal Humor jag Har :PFattade inte du vad Derf menade? Han var emot dig typ. Han mena att du gjorde den sämre och du sa att andra gjorde den sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 ja jag fattade Men hursomhelst är detta en onödig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.